Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa per i 150 anni dell 'unita d'Italia


vespadiverso

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti, wie is er geïnteresseerd om mee te gaan naar dit prachtig evenement. Ze verwachten 5 à 6000 vespisti. Om deel te nemen aan dit evenement betaal je 55€, maar let op, er zijn maar een kleine 3000 plaatsen om deel te nemen aan het "avondeten".

Ik ben van plan naar ginder te rijden met de Van en aanhangwagen (4 vespa's). Dus wie mee wil kan me contacteren om het praktische te regelen. Rit is ongeveer 2000km heen en terug, 3 overnachtingen in hotel met ontbijt van 30 juni tot 3 juli.

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: Commune di Torino con vespa clubs di Torino

Lokatie: Italië Torino

http://www.vespitalia150.it/

post-2579-13769185445924.jpg

Link naar reactie

Welk budget heb je hier ongeveer voor nodig hotel inschrijving enz...?

De kosten van benzine voor de VAN worden die dan gedeeld en hoeveel zal dat ongeveer zijn?

Ik zou graag een beeld willen hebben wat me dat gaat kosten want dit jaar ga ik aan zoveel al meedoen en 1,2,3 juli wil ik eigenlijk niet missen.

Groeten

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
Proficiat weer een topic naar de klote aan helpen... ..ge gaat mee of nie al die andere zever is hier nie van belang!!

Voila, dat is wat ik van in het begin heb gezegd over dit forum. Sommigen moeten eens een kijkje gaan nemen op andere fora over hoe ze daar reageren of elkaar helpen.

Maar ja, er zijn er die niets anders te doen hebben dan met onnozele antwoorden te komen. Misschien om hun aantal posts omhoog te zien gaan.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...