Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bloesemrit 17/04/2011 SQUADRA VELOCE


Vesp

Aanbevolen berichten

Cari amici Vespisti,

Na het grote succes van de voorbije jaren (telkens ruim 400 Vespa's aan de start!) gaan we dit jaar opnieuw voor een prachtige Bloesemrit door het mooie Haspengouw.

Deze volledig bepijlde "voorjaarsklassieker" brengt je langs prachtige slingerende wegen in het Belgische Toscane, betoverd onder de bloesemgeur, met een aroma van heerlijke 2-takt dampen.

We verwachten jullie tussen 12u30 en 14u00 aan de Italia-bar, Ridderstraat 9 in Sint-Truiden. (achter OLV-kerk op de Grote Markt)

Om alles vlotjes te laten verlopen, vragen we van eerst je Vespa te parkeren op de voorziene parking, waar iedereen een pakket met enkele gratis consumpties en andere info ontvangt. Na een hapje en drankje kunnen jullie dit jaar vrij starten en dus zo de bepijlde rondrit volledig op eigen tempo uitrijden, dit om de massa Vespa’s een beetje te verspreiden en lange wachtrijen te voorkomen tijdens de talrijke terrasjes onderweg. Behalve een lekker drankje en hapje aan de start aangeboden door Italia-bar, krijgt iedereen ook een Truval appeltje mee voor de dorst.

Onderweg kan je ook nog eens gratis proeven van het lekkere PIPO appelsap.

Is dit allemaal nog niet voldoende, kan je voor het einde van de rit je Vespa gratis door POM’s laten poetsen.

Uiteraard voorziet SQUADRA VELOCE zoals steeds, op een schitterende lokatie, een Vespabar met clubshop, heerlijke Limburgse taarten en een frisse pint!

OPGELET: Deze rondrit is enkel voor Vespa’s (2 en 4-takt), LML, Lambretta’s, enz … Niet voor motoren, noch voor “look a like” Vespa’s !

We vragen van elke Vespist het nodige respect voor de natuur en de talrijke zwakke weggebruikers op de kleinere wegen in deze periode!

Elke deelnemer moet tijdens de rondrit de wegcode respecteren. De organisatie SQUADRA VELOCE is niet verantwoordelijk voor gebeurlijke ongevallen.

Ci vediamo presto!!!!

Squadra Veloce

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: SQUADRA VELOCE

Lokatie: Omgeving Sint-Truiden.

www.squadraveloce.be

post-3628-13769185410789.jpg

Link naar reactie
Om fileproblemen te vermijden is er dit jaar een vrije start

dit lijkt me het aangenaamste voor de andere weggebruikers, hoewel ik vrees dat 95% toch nog in 1 grote trage massa gaat rijden..

Ik denk dat ik er dit jaar niet ga geraken;

in ieder geval succes met de rit!

Link naar reactie
Moet ik terug bij zijn, al is het maar om recht te zetten wat ik vorig jaar niet recht kon houden, mijne Vespa, notabene.

Ik kom hetzelfde doen. Door de drukte vorig jaar ben ik een kleine gracht ingereden. Gelukkig loopt de tocht dit jaar iets anders.

Groetjes,

Wouter

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Kzal kik dan nog wel bezemwagen spelen, om al de roestige rommel van Primavera op te kuisen...

euh,ik rijd niet met roestige rommel,enkel met rommel ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...