Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zadel aanpasen


Quick

Aanbevolen berichten

Ten eerste omdat ik een oud zadel mooier vindt dan een nief , ten tweede om da die ook iets beter zitten , ten derde omdat ik de nieuw zadels nu zoveel spons in zit dat wanneer het iets te lang heeft op geregend het water daarna alle kante uitspuit als je er op gaat zitten.Ten vierde omdat ge daar onder een afgezaagde basebal bat kwijt kunt en bij die nieve nie.En daarbij een zacht zadel is voor watjes en coiffeurs...;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...
stoefen met een PX ? ;-)

En dit komt dan uit de mond van iemand die eerst met plastic rondbolde (Italjet en dien andere brol) en dan hier zelf met zijne LML kwam stoefen. En dan toch maar uiteindelijk nen oldie koopt, via heel wat omwegen met verhalen met een hoog Pieter1 gehalte (those where the days...).

Ge hebt potverdekke zelf nen PX gehad (allé ne nepper want was een LML).

En dan nog durven zeveren tegen nen diehard Mod die al veel langer met scooters rondbolt dan jij jong bent... tsssssss...

Link naar reactie

@ Yakuza , dat van die bat was maar om te lachen .Maar 25 jaar geleden reden der in Antwerpen wel meer Mods rond met een bat onder hun zadel .Omdat er toen meer zever was tussen mods en die manne me hun plankske met 4 wielen onder ( voor de slechter verstaner, skaters ) en de Gasten me hun daxskes ( de canadians uit Kappelen & A.D.A) .Maar die tijden zijn gelukkig voorbij en is er minder rivaliteit tussen subculturen dan vroeger .

@ Joene , ja ge kunt stoefe me ne PX , kzalt volgende rit dat mee rij eens voordoen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...