Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mooi ding


Driezza

Aanbevolen berichten

driezza, ge haalt me de woorden uit de mond, wou er ook een topic over starten, zeer mooie vespa met sidecar, alleen wat is de vraagprijs voor zo een machien?? zullen het in het oog houden, jan

Link naar reactie

En zeggen dat ik er 3 staan heb.

Lol,niewaar zulle,was het maar waar.

Grandsportlievin zoekt er namelijk nog één.

Dus moest er iemand wat weten staan?

Vgr nico

Link naar reactie

als het een replica is zijn zij over een 3 tal jaar geleden rond de 1500 euro verkocht dit was dan wel enkel voor het zijspan dus zonder de scooter stonden te koop op eurovespa in oostenrijk

de prijs van 11000 is er inderdaad wel over

grtz sidvespa

ps over een maand verkocht "den Dozy " een squire PV 1 voor 250 euro op het amsterdams vespa forum ik weet wel niet of dit al verkocht is voor zij die een zijspan zoeken was wel een engels model maar dit is enkel bijzaak ik rij er ook mee rond

Link naar reactie

De prijs is inderdaad veel, maar als je alles optelt van mijn zijspan, ga ik ook ga ik ook rond de 5000 a 6000 euro zitten. En dan heb ik veel zelf gedaan.

OM u een voorbeeld te geven, er zit een kogellager in mijn wiel van de zijspan: kostprijs nieuw, valt niet achterover 900$. Blijkbaar een heel speciale maat.

Dan nog eens het stoeltje, volledig "hand made" met dank aan Bruno.

enz...

Een zijspan is speciaal, maar nadat ik de mijne heb afgemaakt, heb ik heel veel respect voor mensen die ook zo'n juweeltje hebben.

Li%20175%20with%20Watsonian%20Bambini%201_2.jpg

Li%20175%20with%20Watsonian%20Bambini%201_5.jpg

Li%20175%20with%20Watsonian%20Bambini%201_3.jpg

Christophe

Bericht bewerkt (20.11.2005 | 20:48)

Link naar reactie

ps:

Als het een kogelager is,kun je die toch met een CNC draaibank maken?

Of toch tenminste laten maken?

Met wat zijn ze anders gemaakt?

Vgr nico

Link naar reactie

Ja zeer mooi, die replica's kosten ongeveer rond de 1500 euro.

De echte zijn bijna niet te betalen.

Ben zelf op zoek naar eentje om aan mijn vespa v14 1950 te hangen.

Leuke site:

http://www.vespa-motorroller.de/

en dan verder kijken.

Ben zelf van plan om zo'n sidecar te maken. Info of intresse laat weten.

Eerst de scooter opknappen en dan verder.

groeten scootmanx

Link naar reactie

Ik heb ok met het idee rond gelopen o dat aan mijn farro te bevestigen, maar die is al maar 125 cc en zoals de meeste wel weten, de trekt voor geen reet, dus als die dan ook nog eens een zijspan moet trekken is het volgens mij geen plezier om mee te rijden.

Ben trouwens van plan om een nieuwe krukas te zetten zodat ik er een 150 van kan maken

Link naar reactie

stanman waarom zie je dan is ni uit naar het blok van een gs 150 ik denk dat deze er ook in past of anders een blok van een VL 150 deze past zeker

anders op het GSF waren ze bezig om een 200PX motor onder een FB te plaatsen met een speciale adapter om het verschil van breete van de schommelarm op te vangen deze heeft zeker genoeg vermogen

grtz sidvespa

Link naar reactie

Denk niet dat je zo'n ronde vorm van bak zelf kunt maken zonder enige ervaring.

Misschien bij een boot fabrikant die goed is in polyester.

Trouwens wat je zelf maakt is toch ook replica?

gr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...