Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Wat is een PX200 limited?


Dr Who

Aanbevolen berichten

Een px 200 limited is de laatste serie PX 200 cc's die werden gebouwd.

Daarna was het afgelopen met de 200cc. Voor bepaalde landen werd daarom een beperkte oplage voorzien bv 400 stuks voor Italie ; 150 voor

Engeland en 75 voor Belgie. Ik bezit nr. 73 vd 75 en gekocht een maand geleden op ebay voor 2.700 euro . Scooter heeft 3.200 km gelopen ; papieren in orde en is in quasi perfekte staat. Vraagprijs van 4.000 EUR lijkt me toch iets overdreven maar ze zijn natuurlijk meer waard dan een gewone px gezien de beperkte oplage. O ja , een limited heeft ook een

speciale plaat op het handschoenkastje waarop het nummer staat én nog

een kenmerk dat enkel de Limited heeft : het Vespa-schrift dat achteraan

op het zadel staat gebrodeerd !!!! Het is dus nog iets meer dan gewoon een spuitbus nemen !!!

Vanaf morgen kun je je PX speciale registreren op de NIEUWE WEBSITE

van scooterclub Primavera die eraan komt !

Bericht bewerkt (19.11.2005 | 15:20)

Link naar reactie

@ kristof:

als je van een primavera het beenschild aanpast, een ander stuur, spatbord zadel en een dummytank voorziet heb je ook iets dat eruit ziet als een ss90, maar dat betekend nog niet dat het er 1 is.

ps: ik ken de ware toedracht van deze advertentie, mensen die nieuwsgierig zijn, stuur maar een mailtje

Link naar reactie

vespa/piaggio had het indertijd zeer goed begrepen! ze hielden hun vespa meer dan levend door o.a. deze speciale serie van de px200, bijgevolg blijft de vespa een hebbeding en de prijzen hoog, als echte vespa liefhebber (20 jaar ondertussen) begint het stilletjes op een "platte commerce" te lijken! waar is de tijd dat men zich met 10.000fr nog kon amuseren, onderdelen waren zeldzamer dan nu, maar stukken betaalbaarder, ik zou zeggen STOP met die waanzinnige vraagprijzen, waar zijn we in godsnaam mee bezig? ons eigen graf aan het delven? enfin het zal aan mij liggen, jan

Link naar reactie

sommige mensen zijn nu eenmaal bereid om meer geld neer te tellen voor een gelimiteerde, genummerde versie, ook al is het voertuig zelf even betrouwbaar als de standaardversie ervan.

heeft vooral zin voor verzamelaars, die er waarschijnlijk minder mee rijden maar 'm vooral kopen om 'm te hebben.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...