Dr Who Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Was dat zo duur nieuw? Wanneer werden die gemaakt? http://www.kapaza.be/detail/1644505/Vespa_PX200_Limited.html Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 die waren inderdaad niet zo duur nieuw maar vind er maar eentje he Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 "Wat is een PX200 limited?" its a very rare model of vespa and worth a fortune!!!! Bericht bewerkt (19.11.2005 | 21:17) Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 november 2005 Dat is van een dorpsgenoot van u, toch niet van uzelve? Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Koop gewoon een zwart PX200, een spuitbuske wite glanslak en wat stickers bij de SIP en voilà, nen limited. Link naar reactie
houba001 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 Een px 200 limited is de laatste serie PX 200 cc's die werden gebouwd. Daarna was het afgelopen met de 200cc. Voor bepaalde landen werd daarom een beperkte oplage voorzien bv 400 stuks voor Italie ; 150 voor Engeland en 75 voor Belgie. Ik bezit nr. 73 vd 75 en gekocht een maand geleden op ebay voor 2.700 euro . Scooter heeft 3.200 km gelopen ; papieren in orde en is in quasi perfekte staat. Vraagprijs van 4.000 EUR lijkt me toch iets overdreven maar ze zijn natuurlijk meer waard dan een gewone px gezien de beperkte oplage. O ja , een limited heeft ook een speciale plaat op het handschoenkastje waarop het nummer staat én nog een kenmerk dat enkel de Limited heeft : het Vespa-schrift dat achteraan op het zadel staat gebrodeerd !!!! Het is dus nog iets meer dan gewoon een spuitbus nemen !!! Vanaf morgen kun je je PX speciale registreren op de NIEUWE WEBSITE van scooterclub Primavera die eraan komt ! Bericht bewerkt (19.11.2005 | 15:20) Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 @ kristof: als je van een primavera het beenschild aanpast, een ander stuur, spatbord zadel en een dummytank voorziet heb je ook iets dat eruit ziet als een ss90, maar dat betekend nog niet dat het er 1 is. ps: ik ken de ware toedracht van deze advertentie, mensen die nieuwsgierig zijn, stuur maar een mailtje Link naar reactie
stanman Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 goed maar 4000€ is toch wat overdreven, je kam hem duurder verkopen maar wie heeft 4000 € over om zo'n kleine verschillen, dan geef ik mijn geld nog liever aan een gs150 Link naar reactie
houba001 Geplaatst: 19 november 2005 Delen Geplaatst: 19 november 2005 absoluut akkoord wat de prijs betreft ... 3.200 EUR ljkt me een reeele prijs momenteel indien in even goede staat als de mijne ... Link naar reactie
jurgen Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 Als ik mij niet vergis zit de eigenaar hier ook op dit forum... Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 i would sell my granny for a PX serie special!! why is he selling it so cheap??????????? Bericht bewerkt (19.11.2005 | 21:17) Link naar reactie
Dr Who Geplaatst: 20 november 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2005 Voor de helft misschien wel. Link naar reactie
jeansprint Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 vespa/piaggio had het indertijd zeer goed begrepen! ze hielden hun vespa meer dan levend door o.a. deze speciale serie van de px200, bijgevolg blijft de vespa een hebbeding en de prijzen hoog, als echte vespa liefhebber (20 jaar ondertussen) begint het stilletjes op een "platte commerce" te lijken! waar is de tijd dat men zich met 10.000fr nog kon amuseren, onderdelen waren zeldzamer dan nu, maar stukken betaalbaarder, ik zou zeggen STOP met die waanzinnige vraagprijzen, waar zijn we in godsnaam mee bezig? ons eigen graf aan het delven? enfin het zal aan mij liggen, jan Link naar reactie
pascal Geplaatst: 20 november 2005 Delen Geplaatst: 20 november 2005 sommige mensen zijn nu eenmaal bereid om meer geld neer te tellen voor een gelimiteerde, genummerde versie, ook al is het voertuig zelf even betrouwbaar als de standaardversie ervan. heeft vooral zin voor verzamelaars, die er waarschijnlijk minder mee rijden maar 'm vooral kopen om 'm te hebben. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.