Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Paint job PX125E


FireWall

Aanbevolen berichten

Wat de beenschildrand betreft,deze is ook verkrijbaar in verchroomd kunststof.

Hiervoor moet Je geen speciaal gereedschap hebben,gewoon wat opwarmen met een haardroger,en over het beenschild schuiven.

De kans dat Je de lak beschadigd is ook een stuk kleiner.

Eddy.

Link naar reactie

Heb de oorzaak van mijn stilvallen ontdekt. Ik heb het benzinekraantje omgekeerd gemonteerd, wat zoveel wil zeggen: dicht is open en open is dicht :)

Stom natuurlijk. En inderdaad als ik het "toelaat" dan blijft hij wel draaien en kicked mooi van eerste keer.

Alles is af aan de Vespa, buiten de beenschildrand en het stuurslot (had verkeerd stuurslot gekocht :s)

Plaats morgen of van het weekend het eindresultaat!

Link naar reactie

beenschild moet je in kunstof doen nu want met stuur gemonteerd kan je deze niet meer netjes ombuigen als deze van alu is, ook niet met de special tool! (die goedekope van SIP is trouwens rommel...)

Idem met vloerrails, bij de alu versie (volgens mij ook kunstof) komt de vloerrail een stukje over de sierrand heen normaal gezien. (is natuurlijk in te korten).

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hoe maakt ge u benzinetank los, de bouten heb ik allemaal los gedaan, maar nu zit ik nog met die benzinekraan en die choke, hoe geraak ik eraan.

Ik zie maar één toegang en dat is dat gat aan de linkse kant waar u rubberen buis opzit, maar dan...

thnx

Link naar reactie

tank naar boven eruit tillen, de benzinekraan even naar binnen begeleiden. Rubberke van die kraan is aan 1 kant "open", die moet je er eerst afhalen.

De benzine (en olie slang als van toepassing) zijn nogal kort dus voordat de tank er helemaal uit kan moet je die losmaken. Choke staat er los van.

Link naar reactie

ah ok thnx, morgen eens proberen, want haald die eruit en nog voor ik er in kon kijken, dus kon de tank maar voor de helft van de diepte heffen, stropte er iets, en ik dacht dat het die kraan was of iets anders, dus ik mag wat doortrekken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...