Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Schilderij van je Vespa...


AJ

Aanbevolen berichten

Misschien gaaf...

Kwam toevallig in het ziekhuis schilderij tegen van een Vespa(PX)...

Na info doet ze ook andere voertuigen,Denk er overeen te laten maken van de Vespa's of HD's of iets dergelijks...

Is heel leuk voor in de woonkamer,,,

info, Judith van Bilderbeek.(Google)

http://www.judithvanbilderbeek.nl/v1/categories.php?cat_id=6&sessionid=36ikinsveg31514to620g8vlq0

Groet,AJ

Link naar reactie

smaken verschillen inderdaad, maar dat wil nog altijd niet zeggen dat dit goed gedaan is. Perspectief klopt dikwijls niet en de afwerking is ook niet echt alles (bekijk maar eens die zetels in die cabrio, zeer ondermaats). Maar tja als iemand hier zijn geld aan wil geven, mij niet gelaten dan. :-)

Link naar reactie

Ik vind ze wel wat hebben...

Heb helemaal nix met kunst,maar vond deze wel leuk.

Groet,AJ

Link naar reactie

Erix:

Mijn gedacht is dit werk van iets hoger niveau dan op het eerste zicht lijkt...

Ze schildert niet alleen vanuit een bepaald perspectief. Ze lijkt ook lak te hebben aan de wetten van het perspectief. Het beeld klopt vaak niet. De werkelijkheid wordt een beetje geweld aan gedaan. Net genoeg om je aandacht te trekken. Te weinig om de verbeeldingen aan geloofwaardigheid te laten inboeten. Het is alsof ze een tikje tegen de realiteit heeft gegeven zodat ze tien graden uit het lood staat.

Link naar reactie
Erix is een kenner ?

Als je meer dan 10 jaar kunstonderwijs hebt gevolgd en al 7 jaar als conservator voor een museum werkt kan je wel stellen dat je kennis van zaken hebt. Het is maar mijn persoonlijke mening hé en iedereen ervaart kunst anders dus have a go.

Link naar reactie

ik heb men allereerste vespa die ik had, op een mdf plaat laten spuiten door een graffitie spuiter, tevens ene vriend van mij en die hangt nu te pronken als schilderij...

foto komt eraan!

grtz

Link naar reactie
Erix is een kenner ?

Als je meer dan 10 jaar kunstonderwijs hebt gevolgd en al 7 jaar als conservator voor een museum werkt kan je wel stellen dat je kennis van zaken hebt. Het is maar mijn persoonlijke mening hé en iedereen ervaart kunst anders dus have a go.

Er zijn er die nooit kunstonderwijs hebben gevolgd, die zelfs in Antwerpen werden buiten gesmeten, en toch wat teweeg brachten. Dus het aantal jaren kunstonderwijs is niet relevant. Los daarvan; iedereen die iets van kunst kent weet; dit is niet tijdloos, is geen persoonlijke weergave van emotie, grijpt niet en beweegt niet. Dus louter kunstje en zeker geen kunst; de vuilbak, is de beste bewaarplaats

Link naar reactie

Jaja, Van Gogh is inderdaad buiten gesmeten op de Academie. :-)

Ik zeg nog eens dat kunst een persoonlijke ervaring is en dus per definitie voor iedereen anders is.

En de aantal jaren (in mijn eigen geval dan) kunnen wel relevant zijn in die zin om te zien of deze persoon überhaupt wat techniek in de vingers heeft, wat naar mijn bescheiden mening hier dus niet het geval is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...