Ga naar inhoud
Vespaforum.be

oproep voor foto's maken


Christiaan

Aanbevolen berichten

Ben ik de enige gelukkige, of kregen meer scooteristen deze mail:

Hallo,

Ik heb eens een vraagje. Ik heb uw e-mail gevonden op internet.

Mijn naam is XXXXXXX [op verzoek van auteur van ooorspronkelijke bericht de naam verwijderd]. In bijberoep ben ik fotografe sinds 1 jaar.

Voornamelijk doe ik huwelijken, communies, baby enz... ..

Mijn website is momenteel spijtig genoeg “gehacked”. Ik sta wel in de gouden gids onder fotografen malle (fotove). (belgie)

Zelfgekozen opdrachten zijn altijd plezant om te doen.

Waarom: omdat ik hier ten volle kan experimenteren met photoshop.

Graag had ik eens vespa-owners gefotografeerd. Ik ben onlangs een hele bende tegengekomen en was verrast door de diversiteit en de originaliteit en de pracht van die brommers en motors.

Ik werk als volgend: ik vraag per persoon 25 euro. Wat krijgt die hiervoor: 5 foto’s op cd (of meer maar dit is het minimum) maar belangrijker: het zijn stuk voor stuk bewerkte foto’s in photoshop.

Het is niet de bedoeling om eens te poseren bij je vespa en huplakee, klaar.

Neen, het moeten coole, explosieve, originele foto’s worden.

Ik fotografeer met een Canon eos 5DmarkII, dit is belangrijk om eventuele vergrotingen te maken, met 21 miljoen pixels krijg je een verbluffend resultaat.

De bedoeling zou ook zijn om in groep te werken. Met groep bedoel ik minimum 5 personen.

Later ga ik een fanpagina opstellen in facebook en daar had ik dan ook graag deze foto’s op “tentoongesteld”.

Wat denk jij hierover? Lijkt dit jullie wel iets?

Zo neen, no worries!

Zo ja, dan spreken we een datum en een “originele” plek af en maken we er een gezellige vespa-fotoshoot-namiddag van.

Voor een Belgisch biertje kan ik alvast zorgen!

Hopelijk tot snel,

Groetjes,

Link naar reactie

(@Sindo&Joene)

Idd,Vervolgens na Google,Laat ik even deze beurt aan mij voorbij gaan!

Sorry!

Groet,AJ

Link naar reactie

Als je haar naam intikt op facebook zie je een foto van haar. Er staat wel geen beroep bij. Ze nodigt uit om foto's te maken want ze wil ten volle "experimenteren", "had graag vespaowners gekiekt", supertof, origneel, enz en wie mag er betalen: de vespaowners... moet dat dan niet omgekeerd zijn? ;-) toch wat vreemd om zo te moeten zoeken naar 'werk'...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...