Ga naar inhoud
Vespaforum.be

GTV 125


ernie_brood

Aanbevolen berichten

Vorig jaar vertelde men dat de GTV een speciale editie was voor 60 jaar Vespa, die men niet meer zou maken.

Nu lees ik dat ze in 2011 een special edition Vespa GTV 300ie gaan uitbrengen. Ik zelf vind dit een contradictie een nieuwe klassieker bouwen (Rolls-Roys) met een motor van de GTS 300 Super Sport (Alfa Romeo)

Ik vrees dat je vriendin een nieuwe GTS 125ie zal moeten aanschaffen of opzoek gaan naar een 2e-handse GTV 125 ;). Technisch zijn deze twee Vespa ongeveer gelijk, qua uiterlijk vooraan natuurlijk niet.

Link naar reactie

Ik had ook gelezen op het Forum en zelf al gezien dat de GTV 300ie te koop was.

Ik heb mijne GTV 250 ie begin dit jaar gekocht omdat het zogezegd een 'special edition' was. Voor de GTV 125 was ik te laat (toen niet meer verkrijgbaar).

Blijkbaar was het toch niet zo 'special'.

Anyway, met twee GTV's op pad gaan leek me leuker.

Link naar reactie

Van de GT60 zijn er slechts 999 gemaakt met een serienr gevolgd door de initialen van de koper! Maar in de winkel werd de GTV met dezelfde exclusiviteit aangeprezen, maar is dat niet!.

Yup, 1946 - 2006, 60 years. In celebration, Vespa has put out a "limited collection" of three scooters. The Vespa GT60 is a run of 999 scooters world-wide, 250 of which will be coming to the US market. The Vespa LXV150 is described as a "tribute to the 1960s Vespas" but doesn't appear to be limited in production. The Vespa GTV250 looks for all the world like the a "non-limited edition" version of the GT60.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...