Ga naar inhoud
Vespaforum.be

LML snelheid te traag


Frankyboy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb een LML 4takt sinds april, nu 2400 km. Rijdt soepel en leuk maar krijg 'm maar niet boven de 75. Bij wind op kop max 70. Als ik brug over moet, of hellingske, zakt 'm ook weg richting 60-65.

Carburator is recent al vervangen, geen verschil. Sproeiers bijgeregeld, toen 5 km/u gewonnen, van 70 naar 75. Nieuwe uitlaat (katalysator), bleef op 75 hangen. Die 4e vitesse brengt precies niet veel extra.

Heeft iemand anders hier ervaring mee? Wat is de snelheid van jullie LML? Ik hoef geen 100 te vlammen maar wil gewoon wat vlotter rijden.

Salukes,

Frank

Link naar reactie

Het tweaken van de LML 4takt is (hier) nog niet echt gekend mijn gedacht. Pinasco heeft een performance uitlaat ontwikkelt voor de 4-takt die deze maand beschikbaar is bij de betere LML/Vespa dealer.

Nog even geduld en dan ga je nog wat meemaken rond 4-takt tuning :-)

Link naar reactie
ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen.

Wanneer en waar ga je gaan? Kan je me laten weten wat de reactie is en of het opgelost is?

Link naar reactie
  • 1 maand later...

ahja, ik was zaterdag ochtend bij Jan Classicscooter en daar lagen de Pinasco 4-takt uitlaten met hoooopen !

allen daarheen zou ik zeggen ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...
ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen.

Heb je hier al meer nieuws over?

Ik heb ook een LML 125cc 4-takt, haalt vlot 90km/u (op de teller). Vanaf dan

gaat hij langzaam naar de 100km/u afhankelijk van de omstandigheden. (wind etc...)

Kunnen we samen is geen toerke doen? Mijn teller gaat juist volgens die meetborden langs de kant. Wil wel is zien of er nu echt zoveel verschil op zit...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen.

Wanneer en waar ga je gaan? Kan je me laten weten wat de reactie is en of het opgelost is?

Al nieuws ???

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...