Frankyboy Geplaatst: 16 september 2010 Delen Geplaatst: 16 september 2010 Hallo, Heb een LML 4takt sinds april, nu 2400 km. Rijdt soepel en leuk maar krijg 'm maar niet boven de 75. Bij wind op kop max 70. Als ik brug over moet, of hellingske, zakt 'm ook weg richting 60-65. Carburator is recent al vervangen, geen verschil. Sproeiers bijgeregeld, toen 5 km/u gewonnen, van 70 naar 75. Nieuwe uitlaat (katalysator), bleef op 75 hangen. Die 4e vitesse brengt precies niet veel extra. Heeft iemand anders hier ervaring mee? Wat is de snelheid van jullie LML? Ik hoef geen 100 te vlammen maar wil gewoon wat vlotter rijden. Salukes, Frank Link naar reactie
Joene Geplaatst: 16 september 2010 Delen Geplaatst: 16 september 2010 Het tweaken van de LML 4takt is (hier) nog niet echt gekend mijn gedacht. Pinasco heeft een performance uitlaat ontwikkelt voor de 4-takt die deze maand beschikbaar is bij de betere LML/Vespa dealer. Nog even geduld en dan ga je nog wat meemaken rond 4-takt tuning :-) Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 16 september 2010 Delen Geplaatst: 16 september 2010 75km per uur is wel heel traag voor de 4takt. Tunen heeft hier niets mee te maken. Het probleem moet gewoon verholpen worden door je dealer. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 16 september 2010 Delen Geplaatst: 16 september 2010 4takt puh , 2 tact gvd Denk ook dat het niet normaal is dat die 4 takt zo traag is heb ze al zien rijden en volgens mij gaan die toch goed vooruit Link naar reactie
dendan Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 ik heb een 150 cc en die bolt geluik een raket( ik bedoel zeer vlot door blijven trekken tot topsnelheid). ik heb eerst een testrit gemaakt met een 125cc en die ging ook gewoon door tot 85a90 dus lijkt mij dit toch nie normaal.gr Link naar reactie
Quick Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 gewoon terug gaan een vragen of ze dit oplossen . En als dat niet lukt gewoon ne andere vragen. Er staat toch voor iets ne garantie op . Link naar reactie
Hatefreak Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 Ik heb ook een LML 125cc 4-takt, haalt vlot 90km/u (op de teller). Vanaf dan gaat hij langzaam naar de 100km/u afhankelijk van de omstandigheden. (wind etc...) Link naar reactie
Quick Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 ik heb ne px125 2takt en rijd op men kilometer teller 110 Link naar reactie
Didier Wesp Geplaatst: 17 september 2010 Delen Geplaatst: 17 september 2010 denkt dat het tijd wordt om de kleppen te (laten?) regelen. grtz Link naar reactie
caprdiembaby Geplaatst: 18 september 2010 Delen Geplaatst: 18 september 2010 ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen. Link naar reactie
VESPRESSO Geplaatst: 20 september 2010 Delen Geplaatst: 20 september 2010 @ quick dan toch geen gewone 125cc want die haalt amper 100 km/h op teller ! Link naar reactie
Quick Geplaatst: 20 september 2010 Delen Geplaatst: 20 september 2010 @ vespresso : oke der is een beetje aan gepeperd. Link naar reactie
Michaël Potfly Geplaatst: 20 september 2010 Delen Geplaatst: 20 september 2010 Met wat voor peper, ik ben namelijk ook op zoek naar een beetje extra, maar ik wil mijn vespa niet vern... . Zo'n DR 166 zou blijkbaar ni zo ideaal zijn. Mis moet ik de topic tuning maar eens bekijken? Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 21 september 2010 Delen Geplaatst: 21 september 2010 Gewoon een paar kilo spiegels eraf gegooid zeker Quick? Link naar reactie
Quick Geplaatst: 22 september 2010 Delen Geplaatst: 22 september 2010 @ moon...: onder andere Link naar reactie
Frankyboy Geplaatst: 24 september 2010 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2010 ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen. Wanneer en waar ga je gaan? Kan je me laten weten wat de reactie is en of het opgelost is? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 25 oktober 2010 Delen Geplaatst: 25 oktober 2010 ahja, ik was zaterdag ochtend bij Jan Classicscooter en daar lagen de Pinasco 4-takt uitlaten met hoooopen ! allen daarheen zou ik zeggen ;-) Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 ahja, ik was zaterdag ochtend bij Jan Classicscooter en daar lagen de Pinasco 4-takt uitlaten met hoooopen !allen daarheen zou ik zeggen ;-) Ah zijn daar al resultaten over bekend? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 @ darthstijn: ze waren pas aangekomen hoe wil je nu dat er al resultaten van zijn ? Link naar reactie
Hancock Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Als een mooi ronkend geluid geeft en mooie resultaten wil ik er ook een )) grtz Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 30 oktober 2010 Delen Geplaatst: 30 oktober 2010 Wel als ik iets verkoop dan wil ik mijn klanten toch wat inlichtingen geven over het product dat ik verkoop. Dus vind jou reactie toch net iets zinlozer dan mijn vraag... Link naar reactie
Frankyboy Geplaatst: 20 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 20 november 2010 ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen. Heb je hier al meer nieuws over? Ik heb ook een LML 125cc 4-takt, haalt vlot 90km/u (op de teller). Vanaf dangaat hij langzaam naar de 100km/u afhankelijk van de omstandigheden. (wind etc...) Kunnen we samen is geen toerke doen? Mijn teller gaat juist volgens die meetborden langs de kant. Wil wel is zien of er nu echt zoveel verschil op zit... Link naar reactie
Frankyboy Geplaatst: 7 maart 2011 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2011 ik heb ook een LML 4-takt, 1800km op de teller en effectief met veel geluk gaat hij naar de 90km/u, maar meestal blijft hij rond de 70/75 hangen. Ik moet binnenkort toch eens bellen voor een onderhoud, ga dan eens vragen wat ze hier aan kunnen doen. Wanneer en waar ga je gaan? Kan je me laten weten wat de reactie is en of het opgelost is? Al nieuws ??? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.