Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Classic Scooter Show in NL


Christiaan

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

LCB was graag van de partij geweest maar net dat weekend zitten we met LCB in Engeland ( treffen in Bridlington ).

Als er leden zijn die toch interesse hebben om een LCB-stand te bemannen , dat kan natuurlijk altijd .

LCB zal alles ter beschikking stellen .

LCB wenst de collega's van LCN een goede beurs ...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Als kersvers LCB zijnde wil ik er wel gaan staan, maar aangezien beide Lambretta's niet rijden en 1 van de 2 alles behalve origineel is, is dit misschien ook wat moeilijk..

Mvg Tijs

Link naar reactie

Een eerder bescheiden beurs met potentieel voor de toekomst, er stond wel een prachtige Rumi Formichino Bol D'or, die de 74-jarige eigenaar buiten is even gestart heeft. Wat een mooi geluid maakt zo'n bicilinder toch.

Link naar reactie

Ik ben juist terug... Het viel een beetje tegen, niet zoveel scooters gezien. Ik stond als enige met m' n Lambretta op de parking... Maar wel een paar prachtige dingen gezien; een prachtig gerestaureerde Moto Rumi, heinkels en een greep uit de verzameling van Cor... Ik heb dan toch niet de stand open gehouden, en eigenlijk had ik daar toch met mijn vingers staan draaien. Ik heb wat kaartjes en stickertjes uitgedeeld en aan het onthaal gelegd en dat vonden ze toch ook al een mooi gebaar van LCB. Maar toch blij dat ik geweest ben, al was het maar voor de rit alleen, zalig weer, weinig volk op de baan en een zalig rijdende Lambretta en veel bekijks (al doe ik het niet voor bekeken te worden maar toch), een goeie 130 km zonder enig probleem!!!

Ciao, Ticce

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...