Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Helm die past in de zadelbak van de plastic gts'n :-)


bruneeto

Aanbevolen berichten

Ik heb een vespa helm "granturismo" en die geraakt er in, tis wel ne small en er komt een krasje op het 'krasvrije' vizier. Het vizier plooit ook wat maar het zou ook niet 'breekbaar' zijn. Elektrisch openen van het zadel lukt dan ook wel niet meer. Maaar ik hoef 'm dan niet mee te zeulen ;).

Link naar reactie
ne LEM naar't schijnt, maar 'tzijn wel kuthelmen

wat verkies je ? ;-)

Niet enkel naar het schijnt,

die past er werkelijk in.

Ikzelf heb een zwarte ROGER GO FAST van LEM met vizier.

Ze passen er zeer nauw in, maar het is wel aan te raden deze

onder het zadel te steken in de bijgeleverde zak.

Anders garantie krassen.

btw: het enige dat ik minder goed vind aan deze helm is het feit dat ik vanaf 75km/h verschrikkelijk veel last heb van het windgeruis!!!

Link naar reactie
ne LEM naar't schijnt, maar 'tzijn wel kuthelmen

wat verkies je ? ;-)

en waar zit de kut dan in deze helmen? ik heb er ene en vind hem fantastisch... zit in ieder geval 100x beter dan die kutvespa helmen met schietschijf op... man, nog nooit zon slechte pot op m'n kop gehad...

er kan er 1 onder in de bak maar er mag geen stofje op de bodem van je bak liggen of je helm kan al niet diep genoeg meer... het beste is een koffer achterop, daar kunnen 2 Lem helmen in...

Link naar reactie
Link werkt bij mij wel. Is de 'soft touch' van vespa helm. Past er bij mij net niet in. Moest ik duwen misschien wel maar durf dat niet. De vespahelmen zonder dat "spoilerke" vanboven kunnen er zeker wel in maar keuze is heel beperkt.

Raar, bij mij geraakt die daar wel in en heb ne redelijk dikke kop, dus grote maat. :-)

Link naar reactie

Heb ook een lem helm een zwarte met witte strepen.

Past perfect onder zadel .

Heb voor lange afstanden grotere integrale helm die open kan klikken.

Die kan in de koffer.

Met mijn gts 300 is die lem helm inderdaad ni ideaal.

het kleine schermpje zorgt voor vee lawaai en wind.

Geen aanrader maar wel voor mij de mooiste die er is.

grtz philippe

Link naar reactie

Normale jet helmen, kan je er twee kwijt in de topkoffer. Wij hebben Caberg downtown helmen en als je die in elkaar schuift passen die perfect in de topkoffer. Verder is er onder het zadel twee haakjes voorzien om eventueel helmen aan te hangen, zodat ze niet kunnen gepikt worden.

Link naar reactie
  • 8 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...