Ga naar inhoud
Vespaforum.be

PK 50 XL of PK 50 s?


.carl.

Aanbevolen berichten

verschil tussen de pkS en de pkXL, verschil tussen beide:

- een pk S heeft geen toeter, toch niet de nederlandse S'en, de XL heeft een klein roostertje ter hoogte van de neus waar de toeter achterzit.

- de pinkers van een S zijn wat dikker en liggen ietsje meer buiten de beenschieldrand dan die van een Xl

- ook heeft een pkS een 19mm krukas en een Xl een 20mm krukas (kan ook omgekeerd zijn)

- de PkS heeft ook maar 2gaatjes toch die van de Xl 3 :)

althans, dat zijn de verschillen die ik heb vastgesteld, kan ook zijn dat er foutjes tussen zitten :)

Link naar reactie

PK 50 S heeft ook vloerstrips ipv die rubber matten die een o.a. een XL heeft. Tenminste, dat heeft de S van mijn vriendin. En inderdaad de slotjes in beide billen, geen toeter maar een bel, en de PX neus idd. Klein kilometertellertje met alleen snelheid en km stand. En een kleiner achterlicht omdat er geen remlicht op zit.

Link naar reactie
PK 50 S heeft ook vloerstrips ipv die rubber matten die een o.a. een XL heeft. Tenminste, dat heeft de S van mijn vriendin. En inderdaad de slotjes in beide billen, geen toeter maar een bel, en de PX neus idd. Klein kilometertellertje met alleen snelheid en km stand. En een kleiner achterlicht omdat er geen remlicht op zit.

Mijne heeft nogtans een stoplicht in het achterlicht ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...