Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa's online


gio695

Aanbevolen berichten

Hey,

Zou graag een gallery maken op pbase.com over vespa's, maar heb niet zo veel foto's...Daarom zou ik willen vragen als hier vespista's zijn die mij de mooiste, beste, grootste foto van hun EIGEN vespa(s) willen sturen, samen met het model en jaartal (en naam/nick ook). Eventueel ook wat details erbij!

Het liefste zou ik zelf de foto's maken (want het is de bedoeling dat ik mijn eigen foto's online zet), maar dat gaat niet natuurlijk! Misschien kom ik jullie wel tegen ofzo zodat ik foto's kan maken!

Voorlopig maak ik dus een gallery met vespafoto's, gemaakt door hun eigenaar!

Hoop veel reacties te krijgen!

Alvast bedankt,

Gio

P.S. Net gemerkt dat hotmail een probleem geeft bij het downloaden vd foto's...alternative mail dus: gio695@telenet.be ...THX

Bericht bewerkt (29.10.2005 | 23:21)

Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Hey,

Zou graag een gallery maken op pbase.com over vespa's, maar heb niet zo veel foto's...Daarom zou ik willen vragen als hier vespista's zijn die mij de mooiste, beste, grootste foto van hun EIGEN vespa(s) willen sturen, samen met het model en jaartal (en naam/nick ook). Eventueel ook wat details erbij!

Het liefste zou ik zelf de foto's maken (want het is de bedoeling dat ik mijn eigen foto's online zet), maar dat gaat niet natuurlijk! Misschien kom ik jullie wel tegen ofzo zodat ik foto's kan maken!

Voorlopig maak ik dus een gallery met vespafoto's, gemaakt door hun eigenaar!

Hoop veel reacties te krijgen!

Alvast bedankt,

Gio

P.S. Net gemerkt dat hotmail een probleem geeft bij het downloaden vd foto's...alternative mail dus: gio695@telenet.be ...THX

Bericht bewerkt (29.10.2005 | 23:21)

Hey Gio

 

Hoeveel foto's staan er ondertussen al in je gallery?

Plaats eens een link naar de site.

Alvast bedankt !

 

Greetz Jakke

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...