Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kersverse Vesparijder


kdm

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik ben ook een nieuwe vesparijder. Ik me een GTS 125 special gekocht. Ik ben 40 jaar en plots voel ik me 20 jaar nu. Ik twijfelde met een mooi uurwerk of een Vespa. Ik ben super tevreden van mijn keuze. Nu nog wat rijden. Vraagje ? moeten we dat type nog inrijden ?

Link naar reactie
Hallo,

ik ben ook een nieuwe vesparijder. Ik me een GTS 125 special gekocht. Ik ben 40 jaar en plots voel ik me 20 jaar nu. Ik twijfelde met een mooi uurwerk of een Vespa. Ik ben super tevreden van mijn keuze. Nu nog wat rijden. Vraagje ? moeten we dat type nog inrijden ?

Idd, beter een vespa dan een uurwerk!!! :-)

Ik heb ook pas een (LX)125 gekocht en mij hebben ze niks gezegd over inrijden hoor... Alleen dat hij na 1000 km binnen moet voor het eerste onderhoud.

Link naar reactie
Ik ben 40 jaar en plots voel ik me 20 jaar nu. Ik twijfelde met een mooi uurwerk of een Vespa.

Het moet gezegd, ik twijfelde ook tussen een paar karoslaschen + pijp of een vespa. Gelukkig heb ik voor de vespa gekozen. Ook ik voel me alle dagen jonger worden, al vraag ik me af of dit niet meer te maken heeft met mijn opkomende dementie...

Kiezen tussen een vespa en een uurwerk is hetzelfde als kiezen tussen Sofia Loren en Brigitte Bardot!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Ik ben 40 jaar en plots voel ik me 20 jaar nu. Ik twijfelde met een mooi uurwerk of een Vespa.

Kiezen tussen een vespa en een uurwerk is hetzelfde als kiezen tussen Sofia Loren en Brigitte Bardot!

Groetjes, nero.

@ Nero: ik ga wel voor Brigitteke hoor...

Link naar reactie
Hallo,

ik ben ook een nieuwe vesparijder. Ik me een GTS 125 special gekocht. Ik ben 40 jaar en plots voel ik me 20 jaar nu. Ik twijfelde met een mooi uurwerk of een Vespa. Ik ben super tevreden van mijn keuze. Nu nog wat rijden. Vraagje ? moeten we dat type nog inrijden ?

@Kuifje, ik zou de Vespa best inrijden, het verbaast me wel dat je dealer dat niet gezegd heeft..de 1ste 1.000 km rustig aan wat betreft topsnelheid...

Link naar reactie

De Loren is en blijft mijn eerste keus alhoewel zij blijkbaar vlug ingereden was...anyway binnenkort heb ik mijn GTS125 Super,hopelijk kan ik dan ook wat originele humor spuien,bedankt Nero,Kuifje,Chris en Pieter voor die mooie lachmomenten aan mijn pc en vooral aan KDM voor zijn dilema bij de aankoop van zijn GTV 250;

Tot binnenkort

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...