Ga naar inhoud
Vespaforum.be

gezocht: 125 Sprint Veloce


Dr Who

Aanbevolen berichten

Een Sprint is altijd een 150, maar een GT of een GTR (die van eind 60, begin jaren 70 uiteraard, niet die van nu) is juist hetzelfde frame, maar met een 125 cc.

De Sprint (150cc )= GT (125cc)= vierkante koplamp

De Sprint Veloce (150cc) = GTR (125cc) = ronde koplamp

Ge kunt er natuurlijk altijd zélf nen 200 insteken en de nieuwe PXkes het nakijken geven ;-)

zie profiel ;-)

Link naar reactie

Ik ken er misschien iemand die hem verkoopt.

Het is de schoonzoon van grandsportlievin (zie forum)

Een zeer snelle Sprint Veloce!

Ben wel niet zeker of hij hem nog verkoopt.

Vgr nico

Bericht bewerkt (25.10.2005 | 01:30)

Link naar reactie

Als een Sprint Veloce alleen in 150 is kan ik er niet veel mee doen, het is er nog altijd ni van gekomen een moto rijbewijs te gaan halen.

Ik heb nu een 125 Super maar dat gaat niet echt vooruit. Ik heb er een 150 cilinder (2 poort) op laten zetten en dat gaat nog altijd maar 70. Ik zoek er ene met een driepoort motor zodat er een 166 of 177 op kan. Met die Super zit ik dan ook nog eens met 8" wielen. Als ik dat allemaal nog moet gaan veranderen kan ik waarschijnlijk best de mijne verkopen er ineens een driepoorten met 10" wielen kopen, geen PX echter. De keuze is dan niet zo groot denk ik. Ik heb nog wel een 125 TS zien staan voor 1800€, dat beantwoord aan de beschrijving. Iemand nog suggesties?

Link naar reactie

teddy kgb schreef:

> euh, mijn suggestie:

>

> EDIT

> of mag dat hier niet gezegd worden? Newbies chokeren?!?

>

> Bericht bewerkt (25.10.2005 | 08:17)

Bent dan wel zo slim om te zorgen dat het chassisnummer aangepast wordt met de juiste nummers van die 125cc . Je zal maar eens echt iets tegenkomen en de expert doet de moeite om dat eens na te kijken... de motor lijkt me minder een probleem.

en ja, ik zou dat soort zaken hier niet schrijven !

Joost

Bericht bewerkt (25.10.2005 | 18:01)

Link naar reactie

Ik denk dat ik best een GTR of TS zoek.Dat knoeien met papieren is niet echt aan te raden denk ik, er moest maar eens iets gebeuren. Ik kan mijn Super dan trouwens ook niet meer verkopen als de papieren voor een Veloce moeten dienen.

Iemand nog een GTR te koop?

Ik ben trouwens ook eens gaan horen bij de rijschool maar zo'n moto rijbewijs met de rijschool kost minstens 599€ als ge er van de eerste keer door zijt. Bovendien worden er momenteel geen praktische examen meer afgenomen in Deurne omdat de maneuvers onlangs veranderd zijn en hun examenterrein te kein is om deze te doen... . Typisch Belgisch.

Link naar reactie

Bedankt voor de link.

1000€ als startbod is inderdaad wel veel, er is precies al goed aan geplamuurd en wel wat carosseriewerk aan. Mijne Super is wel een hele goede, niks roest of deuken. Ik ga voor de aardigheid eens naar Sip mailen wat het kost om die vooraan om te bouwen naar 10". Ze verkopen daar PK vorkbenen waarmee dat wel zal lukken, dan kan ik er later ook nog een semi-hydraulische schijfrem op zetten

Link naar reactie

waarom bij sip plaats dit hier eens op het forum er zijn hier mensen die dit zelf al gedaan hebben

zij kunnen mischien tips geven het is gewoon een PK II vork dacht ik dat je nodig hebt en wat handig heid voor de aanpassing

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...