Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Agressie jegens oldies te Gent


pierpol

Aanbevolen berichten

Je zou kalm kunnen blijven, maar dan gaat 'm de volgende keer de agressie weer tegen een mede scooterist doen.

Ik moet zeggen het is me maar 2 keer gebeurt:

de eerste die al toeterend de colonne Vespa 's doorbrak en van zijn oren maakte hebben we met z'n tweeën, één links en één rechts van de auto, 'begeleid' naar de berm en 'm met lichte dwang uitgelegd dat 'm dat niet meer mag doen. Ik verzeker je dat 'm dat niet meer doet.

de tweede aannemers camionet die ons de pas afsneed en ons naar het fietspad wees hebben we opdezelfde manier willen corrigeren maar een zwaantje die per toeval achter ons reed was het er niet mee eens.

Maar kalm blijven is de boodschap, er is genoeg agressie in het verkeer.

Link naar reactie

Allemaal heel straf, maar mijne kilometerteller werkt gewoon niet, weet dus niet hoe snel ik rij. Maar in Antwerpen ben je altijd eerst weg, gezien het één grote massafile is en je met de scooter lekker overal tussen kunt. no problemo. Toch beginnen ze in stad vespa's terug meer gewoon te worden, zelfs de makakken.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

dat is niks nieuws,

in het begin toen ik men vespa had trok ik nogal redelijk traag op en de automobilisten vonden dit niet prettig en claxoneerde bijna altijd en als je erna bijna tegenplakte omdat ze hun voorligger niet konden paseren en je passeerd hen langs opzij blijven ze claxsoneren dus niks van aantrekke gewoon verder doen zoals ge bezeg waart en doe zoals de meeste mensen niks van aantrekken en geniet van uw ritje

lars

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...