Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoor ik er nog bij met zo nen MP3 ??


dommel

Aanbevolen berichten

voila, dat vind ik ook. euh, ik rijd met een afzichtelijk ding op 3 wielen dat toevallig door piaggio wordt gemaakt, ben ik dan nog een Vespa rijder??? euh nee...

Link naar reactie

@dommel. Hij is even wendbaar als een gts, stuuur zal ongeveer hetzelfde zijn,let op een lt400 is iets breder geworden,ivm de wettelijke verreisten ,wat faes hier schrijf is wel juist,het is een piaggio en geen vespa.

Link naar reactie

ik denk dat ik dit MP3-idee maar even opberg ... de regelgeving zal voor 't eerst nog niet wijzigen vermoed ik ... ze hebben in Brussel nog ander katjes te geselen vooraleer ze tijd hebben om dit aan te pakken ...

Link naar reactie

Ik zou er wel is mee willen rijden om het stuurgevoel is te ervaren...

maar ik zou hem nooit van ze leven willen kopen,het is gewoon een lelijk machien naar mijn mening.

@Erix: zet u der over dat de tijd vooruitgaat en de techniek ...voor de rest respect voor de classics :)

Link naar reactie

ik zelf rij met ne GTS 250 ie en mijnen buurman heeft nen mp3 250.

Af en toe doen we samen een toerke en wisselen we van machien.

Den mp3 rijd vlot en is beter in het bochten werk maar in rechte lijn

is mijn GTS veel vlotter (lichter). Twee voorwielen geeft wel een vals

gevoel van veiligheid want ik heb er al zien omvallen in stilstand met

hunne mp3.

Zelf zou ik het nooit kopen maar over smaak en kleur kan je niet twisten.

Link naar reactie
@Erix: zet u der over dat de tijd vooruitgaat en de techniek ...voor de rest respect voor de classics :)

Ik heb helemaal geen probleem met moderne techniek, integendeel.

Ik vind het gewoon grappig dat de "plastic" eigenaars elke keer opnieuw erin trappen en dat ze steigeren bij het lezen van elke commentaar. ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...