Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Hoor ik er nog bij met zo nen MP3 ??


dommel

Aanbevolen berichten

Mocht ik zoiets kopen, hoor ik er dan nog bij ??? ... alsof we ons dat dan hard aantrekken ???

Soit, met de wetswijziging die eraan komt (dat die spullen ook op de autostrade mogen), spookt het door m'n hoofd om zulk een MP3 eens van dichterbij te gaan bekijken ...

Maar :

* staat die techniek (van dat dubbel voorwiel en dito ophanging) al op punt ?

* is dat wel zo stabiel en veilig als ze dat willen laten uitschijnen ?

* heeft er iemand hiermee ervaring?

* Kan je daarmee ook nog steeds tot aan 't licht de aanschuivende rij auto's passeren, dus friemelen tot vanvoor of zijn die daarvoor te breed ?

* Is die LT (waar ze tot ne 400 in maken) betrouwbaar, handig, ... ?

Wie kan /wil hierover wat kwijt?

Link naar reactie

wel, of ze kwa techniek betrouwbaar zijn weet ik niet.

maar heb wel al met de 250 en de 400 gereden.

ze zijn smal genoeg om nog langs auto's af te gaan, maar als het voor een vespa krap word dan moet je toch gaan opletten.

stabiel zijn ze echt wel, was er zelf van verwonderd, je gaat niet schuiner hangen met een mp3 tegenover een gewone scoot, maar het is zo simpel en het voelt een pak veiliger.

nu vond ik dat hij de 400 wel kon gebruiken, een mp3 is geen licht scoot en de 250 was wat ondermaats voor woon-werk verkeer.

de twijfel was groot maar ik ben voor de beverly 500 gegaan.

je vind de mp3 ook redelijke veel tweedehands met weinig km omdat ze niet ze vlot verkopen precies, lekker goede korting.

er nog bij horen, vespa rijders hier voelen zich soms gekleineerd door motor rijders, misschien dat ze zelf is moeten open staan voor een andere scoot/motor.

grtz

Link naar reactie

ik zou alleszins eens de europese wetgeving bekijken, moogt ge daar in het buitenland mee op autostrade enzo(zal wss hier opt forum al ergens besproken zijn zenne)

verder vind ik het een erg lelijk ding, maarja, smaken en kleuren... :)

Link naar reactie
vespa rijders hier voelen zich soms gekleineerd door motor rijders, misschien dat ze zelf is moeten open staan voor een andere scoot/motor.

dan zouden ze misschien geen vesparijders meer zijn?!

Link naar reactie

Ach, niet alles moet altijd "gelabelled" zijn, niet?!. Rij met wat je wilt maar besef op't einde van de rit dat dit hier uiteindelijk een vespaforum is! Ik ga hier ook geen vragen stellen over mijne mogelijkse aankoop van een Harley Davidson 1208cc uit 1930!

Heb wel het gevoel dat de meesten die zich gekleineerd voelen, meestal mensen zijn die of geen motor(rijbewijs) hebben oftewel met nen hele lelijke scoot rondrijden lol :) JK

Link naar reactie

Da rijdt wel plezant, maar tussen het verkeer slalommen, da ga toch ni zoals met nen 2-wieler ze.

En erbij horen (waar men zich toch zorgen over maakt): iedereen doet toch wa hem wilt, zolang er maar is gelachen mag worden...

Link naar reactie

ahja, als ge dan toch al iets lelijk zou kopen, koopte best iets da snel genoeg is om zo weinig mogelijk gezien te worden hé ;)

kan er niet aandoen, ik zou er wel graag is mee rijden hoor, ben zeker curieus ma ze hadden hem toch op zijn minst mooie ronde vormen kunnen geven

Link naar reactie

Smaak en goesting...

Dus ik ga dat zeker niet afbreken maar t'is echt niks voor mij, die nieuw dinges. T'is een beetje zoals die nieuwe Fiat500's, Mini's en kevers, 't heeft allemaal wel "iets" ja, maar 't zal nooit de estetische waarde benaderen die het origineel wel had. Uiteindelijk blijf je toch maar met een copy rondrijden van het origineel wat je jezelf ook wil wijsmaken. Ons vader rijd ook met zo eentje en ik moet em toch af en toe is duidelijk maken dat zijnen auto niks te maken heeft met het origineel lol!

Anyways, enjoy your ride!

Link naar reactie

geef uw mening als je er zelf eentje hebt of teminste een flinke rit mee gedaan hebt,die mp3 is gewoon zalig om mee rond te rijden, zeker kwa wegligging en remvermogen,ik heb een 250 cc en is ook op de autostrade redelijk snel 140 op km teller.ik heb ook een 6 tal oldie's waar ik eerlijk gezegd veel liever mee rondtoer,al is het maar voor het op en afschakelen,met een moderne moet je enkel gas geven en dat is het.Maar als je confort wilt is een mp3 zeker aan te raden,of hij lelijk is of niet mag iedereen voor zichzelf uitmaken,we kunnen niet allemaal dezelfde scooters mooi vinden hé.

Link naar reactie
dudes, niet opnieuw diene zever over "echte vespa's" en de rest...

Ja zeg, zo'ne voorzet laten we niet gaan hé. ;-)

Ben er trouwens van overtuigd dat de MP3 zalig moet rijden.

Link naar reactie

hmmm, bedankt voor de reacties ... blij dat jullie allemaal achter dit leuke idee staan ... ;-)

@ Roufio: dus jij kan perfect vergelijken ... fijn ! Is de MP3 ook geschikt om te friemelen in de file ? Kan je 'r mee tot vanvoor aan 't licht zoals je met een gts kan ?? ... en is ie even wendbaar ? Is ie breder of 't zelfde (stuur - spiegels) ?

nen hoop kleine vraagjes hé !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...