Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta Grand Prix 200 uit 1970


frutsab

Aanbevolen berichten

Ik heb uit het tijdschrift "Motoren en Toerisme" een artikel over de GP200 uit 1970 (SIL). Het artikel dateert van september 2009 en vermeldt oa. Didier Deprez en Jan Beyens van Classic Scooter.

Interesse - Of is dit hier reeds gepubliceerd geweest ? (ik vind het alleszins ni terug). Zo niet neem ik het wel over in deze rubriek (zal hoogstwaarschijnlijk iets voor morgen zijn).

grts frutsab

Link naar reactie

Fajes...deugniet !! :-))

Link naar reactie

gisteren tijdens de Paasmaandagrit reden er zo een paar mee en ze klinken als een kettingzaag als ze voorbij komen vind ik ;-)

Link naar reactie

Er zijn een paar onderdelen in die SIL motor die niet echt van goede kwaliteit zijn, maar voldoende voor normaal standaard gebruik. Als je de motor (eventueel later) zou willen kitten, is het aan te raden om enkele vitale onderdelen (bv. krukas) te (laten) vervangen door onderdelen van een beter kwaliteit.

Link naar reactie

haha, doet me denken aan wat john overlaatst zei toen ik een keer of drie langs lambrettafinder ging met mijn moteureke dak ben aant opkietelen, voor wat guidelines enzo :)

hij zei:"you know Bart, if you really want a fast scooter, jsut buy a lambretta"...

droog!

Link naar reactie
hij zei:"you know Bart, if you really want a fast scooter, just buy a lambretta"... droog!

you'd better believe him :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...