frutsab Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 Ik heb uit het tijdschrift "Motoren en Toerisme" een artikel over de GP200 uit 1970 (SIL). Het artikel dateert van september 2009 en vermeldt oa. Didier Deprez en Jan Beyens van Classic Scooter. Interesse - Of is dit hier reeds gepubliceerd geweest ? (ik vind het alleszins ni terug). Zo niet neem ik het wel over in deze rubriek (zal hoogstwaarschijnlijk iets voor morgen zijn). grts frutsab Link naar reactie
fajes Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 niet alles geloven wat ze daar zeggen hé! Link naar reactie
Domi Geplaatst: 1 april 2010 Delen Geplaatst: 1 april 2010 Fajes...deugniet !! :-)) Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 art1.pdf art2.pdf leesbaar ? (anders doe ik hier een foutje) grts frutsab Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2010 foutje dus - ik probeer efkes op een andere manier grts frutsab Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 2 april 2010 Delen Geplaatst: 2 april 2010 @frutsab; als je ze mailt, zet ik ze even ergens voor je online. Link naar reactie
belfastjohn Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 SIL began producing GP150s in the late 1970's 1978 i think. Therefore it is impossible to have a SIL GP van 1970!! (except here in Belgium LOL) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 3 april 2010 Delen Geplaatst: 3 april 2010 mine's even a '69 one... Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 4 april 2010 @MR160 ok bedankt - zal iets voor dinsdag zijn - opgeslagen op andere PC - heb het artikel ingescant in PDF - blijkbaar kan ik het daardoor niet gepost krijgen grts frutsab Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 Bij deze: Rij-indruk Lambretta 200 Grand Prix 1970, Pagina 1 & Pagina 2. Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 6 april 2010 @MR160 - bedankt en grts frutsab Link naar reactie
Joene Geplaatst: 6 april 2010 Delen Geplaatst: 6 april 2010 gisteren tijdens de Paasmaandagrit reden er zo een paar mee en ze klinken als een kettingzaag als ze voorbij komen vind ik ;-) Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Wat is juist het verschil tussen die van 3500 en die van 4000, ze spreken over andere lagers en dergelijke maar als het een nieuwe SIL motor is, dan is dit toch niet nodig ofwel? Mvg Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Er zijn een paar onderdelen in die SIL motor die niet echt van goede kwaliteit zijn, maar voldoende voor normaal standaard gebruik. Als je de motor (eventueel later) zou willen kitten, is het aan te raden om enkele vitale onderdelen (bv. krukas) te (laten) vervangen door onderdelen van een beter kwaliteit. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Ahzo. danku voor de informatie. Vind ze wel iets hebben maar toch blijf ik bij vespa. Indien ik zou opvoeren zou ik wel eens naar lambretta willen gaan. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 haha, doet me denken aan wat john overlaatst zei toen ik een keer of drie langs lambrettafinder ging met mijn moteureke dak ben aant opkietelen, voor wat guidelines enzo hij zei:"you know Bart, if you really want a fast scooter, jsut buy a lambretta"... droog! Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 Tis wel een beetje de waarheid aloewel ik toch op dit moment nog altijd de vormen van een vespa meer weet te apprecieren maar dat is een kwestie van smaak . Ik heb zo altijd het gedacht dat een lambretta betrouwbaarder is maar kan er naast zitten natuurlijk. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 12 april 2010 Delen Geplaatst: 12 april 2010 hij zei:"you know Bart, if you really want a fast scooter, just buy a lambretta"... droog! you'd better believe him :-) Link naar reactie
fajes Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 ...and I might sell mine. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 ...and I might sell mine. not fast enough ? Link naar reactie
fajes Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 ...and I might sell mine. not fast enough ? for a scooter, yes! for daily motorway use, no... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 15 april 2010 Delen Geplaatst: 15 april 2010 aiai, toch geen CB zeker ? Link naar reactie
Macvespa Geplaatst: 16 april 2010 Delen Geplaatst: 16 april 2010 awel, als ge hem verkoopt, laat maar weten! Link naar reactie
frutsab Geplaatst: 16 april 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2010 voor uw madam Macvespa ? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.