Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp Bikers Tour: Vespa/Lambretta treffen


Pewe

Aanbevolen berichten

Op 17.04 vindt de eerste Antwerp Bikers Tour plaats.

Op zaterdag 17.04 zou dit in het teken staan van DAX en VESPA/LAMBRETTA.

Info op www.finixx.be

route: 100 km met verschillende stopplaatsen met standen via Lillo , Zandvlietsluis, Het Fort van Merksem, Wilrijk. Inschrijving kost 12 euro PP met een herdenking aan het evenement.

Leuk iniatief !

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Finixx

Lokatie: Noordkasteel, Antwerpen

http://www.antwerpbikerstour.be/default.asp

post-3628-13769185068774.jpg

Link naar reactie

De organisatie heeft gevraagd aan mij om zoveel mogelijk scooters bijeen te krijgen om er een onvergetelijk evenement van de maken. ADA (Antwerp Dax) heeft reeds aangekondigd met 200 leden ter plaatse te komen.

Kunnen wij beter ?????

Wie gaat er ???

Grtz

Link naar reactie

Als papa Dax maar geen ambras begint te zoeken want het was vroeger altijd wel gezever tussen ADA en scooteristen (remember Beiaard op maandagavond op de Grote Markt/Groenplaats).

Die stopplaatsen zullen wel nodig zijn want in een nafttank van zo'n Dax geraakt niet veel hé. ;-)

Ik zie dat wel zitten (en nu maar hopen dat ik me kan inhouden tegen die Dax'ers).

Link naar reactie
Als papa Dax maar geen ambras begint te zoeken want het was vroeger altijd wel gezever tussen ADA en scooteristen (remember Beiaard op maandagavond op de Grote Markt/Groenplaats).

Die stopplaatsen zullen wel nodig zijn want in een nafttank van zo'n Dax geraakt niet veel hé. ;-)

Ik zie dat wel zitten (en nu maar hopen dat ik me kan inhouden tegen die Dax'ers).

erix, herinnert ge u nog die dax waarvan die ketting eraf vloog? Op die vorige rondrit van soulcruisers? Een knal van jewelste.

Link naar reactie

Mja ik wil ook wel komen...maar 12 EUR ?? Ben ik nu de enige die het zonde vind om te gaan betalen voor een rondrit waar ge ook nog eens uw eigen vespa niet gaat kunnen horen omwille van al die daxkes me open uitlaten...

En wat krijg je dan voor die 12 EUR. Mijn vespa doet om en bij de 100 km met volle nafttank octaan 98 :)

Link naar reactie

Ikke samen op pad met papa dax , ik denk het niet .Er is vroeger te veel gebeurd met die randdebiel om er vriendelijk naast te rijden .

Link naar reactie

je kan er toch ook over rijden ipv er naast te rijden

ik ken zelfs iemand met een PX, als ik die zou tegen komen ...

Link naar reactie

Volgens de mannen van de organisatie zouden er op de stopplaatsen; drank/eten/entertainment zijn. Ik denk wel dat dit professioneel wordt georganiseerd aangezien die mannen redelijk veel op hun palmares hebben staan. Misschien een uur afspreken dat iedereen naar de vertrekplaats komt, zodanig dat je in groepjes kan rijden?

Grtz Pewe

Link naar reactie

Ik heb geen relatie met Finixx. Die mannen hadden mij gecontacteerd aangezien ze gehoord hadden dat ik in het bestuur van Lambretta Club Belgium zat en via die weg aan potentiele deelnemers wilde geraken. Zij willen blijkbaar uitgroeien naar een Feryn pijl maar dan in het antwerpse met een evenement voor motoren en scooters/daxen.

Leek me een leuk intiatief, eens iets anders dan een kleine organisatie. Sinds de vespa/lambretta Hype willen 100den mensen er geld uitslaan, en in principe heb ik daar gen probleem mee, alhoewel...

Lijkt me wel eens leuk terug lijnrecht tegenover de ADA te staan :)

12 euro is veel, maar als je waar voor je geld krijgt, dan vind ik dit ok.

Volgens de mensen van de organisatie zou er van alles te doen zijn incl. dj sets... Afwachten ik kan er verder weinig over kwijt aangezien ik er zelf niet veel meer over weet.

Iedereen doet waar hij zin in heeft.

grtz

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 9 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...