Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mijn Lambrettas


Moon the Loon

Aanbevolen berichten

@Joene: omdat ik er nog ééntje in turquoise O-lak heb staan:)

img0113c.jpg

@frutsab:originele kleur (Lechler 8080 oker), deze kleur was enkel voor de Vega(75cc)bestemd, maar aangezien deze Lui een 75cc kit heeft gekregen, heb ik hem ook een 75cc kleurtje gegeven.

Wat die D betreft, die komt er ook nog wel.

Link naar reactie

@Bartpk:Een Parmakit van 75cc ipv 50cc, 85km/h voor 70 kg. En als het budget het nog toelaat komt er nog een electronische onsteking op.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Vandaag was het mijn D-day, een Lambretta 125D mkI van 1952. Niet compleet, maar het belangrijkste is aanwezig en het blokje heeft nog genoeg compressie.

Nog geen project voor morgen, maar voor die prijs kon ik het niet laten staan.

img0474w.jpg

img0473os.jpg

img0472k.jpg

img0471y.jpg

Link naar reactie

Gvd Gert

Ge hebt het toch maar weer tegengekomen!!!

Straf!

N

Link naar reactie
potverdomme - ook weer iets moois - succes met de restauratie - als ge die ook nog boven gaat zetten zult ge wel heeeeeeeeel groot moten gaan wonen hé ;-)

Merci frutsab. En proficiat met je aankoop voor madame.

Link naar reactie

Hey Moon

Bedankt met de felicitaties. Alhoewel de LI wel mooi in mijn garage had gestaan begrijp ik je beslissing maar al te goed - no hard feelings dus.

Anderzijds vermoed ik dat Sab zich een pak comfortabeler zal voelen op haar nieuwe "S". En vermits het gaat om genieten tijdens het rijden kan ik haar geen ongelijk geven.

Grts frutsab

Link naar reactie

Pfff ze zouden beter is blikke-koeke-dooskes-avonden organiseren: das tenminste nog schoon om henne te kijken, en tegenwoordig al heuse verzamelobjecten! Kunde van diene toeperweer nie zeggen!!

Link naar reactie

@blue - den Erix heeft het tenminste bij het juiste eind ;-) - ik kan mij alleen ni herinneren of ze ooit naar dergelijke avonden is geweest - ik doe de kommisjes thuis gewoonlijk

enfin - als haar platen er zijn ga ik hem afhalen en dan zien we wel

@moon - mocht ge de LI ooit beu zijn ... remember ;-)

grts frutsab

Link naar reactie

De model D loopt nog :). Wat startpilot en wat benzine derin, in z'n tweede zetten, even duwen (bedankt Dimi) en hij starte direct waardoor de brute 5bhp tot leven kwamen.

Zelfs de claxon en het licht werken nog ;) Daarna stilgelegd en dan van de eerste kick weg.

Enkel wel veel lawaai zonder uitlaat.

Weet er iemand een uitlaat voor een D liggen, staat geen belang.

Link naar reactie

En ik heb mij laten vertellen dat Corradino D'Ascanio er ook één had ;)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...