Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Dat het maar snel terug beter weer wordt !!


dommel

Aanbevolen berichten

Verdekke !! 't kriebelt ondertussen toch echt hoor !! Dat het maar snel terug beter weer wordt ... niet zo zeer warm (alhoewel) maar droog (ttz, de vriesvuiligheid van de baan ...) !!

Ben ik de enige die er naar uit kijkt om de Vespa terug te kunnen van stal halen?

Link naar reactie

Ja... rijden met de auto zeker? Hier ligt nog een pak van zeker 20 cm sneeuw (Noord NL) en een lading van 3 cm pekel. Als ik nu ga rijden ziet m'n frame er straks uit als een Hollandse gatenkaas.

Ligt daar momenteel ook sneeuw in België of alleen vriezen?

Link naar reactie
hopelijk wordt het niet te glad, of ik kan weer terug beginnen restaureren...

gisteren avond waren er af en toch gevaarlijk gladde plekken vond ik, dus pas toch maar op, zeker als het nevelig wordt (aanvriezende mist).

Link naar reactie
@ Joene: kheb het meeste schrik voor de nevel in mijne kop...maarja das eigen verantwoordelijkheid zekers??

ooh, maar as ge dan valt dan voelde daar nie veel van ;-)

Link naar reactie

Sinds dinsdag de Vespa terug van stal gehaald...had maar weekje of 2 stil gestaan...in begin van de week nog beetje voorzichtig maar vandaag al is een goe streepke gas kunnen geven.

Een goe vooruitzicht...het weer zal er vanaf nu alleen maar op verbeteren ...ale normaal gezien toch...op naar de zomer :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...