Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zondag 6 juni 2010 Vespa Club Kempen Scherpenheuvelrit (open rit). Verzamelen vanaf 11:00 uur aan café Het Podium op de Markt te Geel.


Vespa Club Kempen

Aanbevolen berichten

Dat was de bedoeling, het Wijnegem Shopping Center. Laten we zeggen 10u. Ik zit enkel nog met het probleem dat mijn vespa nog steeds niet gefixt is, hoop hem wel klaar te hebben. Laat wel weten als er iemand afkomt, anders neem ik me mijne maat een andere route. Groetjes kokske

Link naar reactie
Rond wat uur ongeveer zouden jullie in Scherpenheuvel aankomen?

Gunter

We zijn in Scherpenheuvel rond 13 uur!!!

De pastoor had nog 3 dopen in de namiddag...dus we moestn rekening houden met zijn planning ;)

misschien tot morgen!!!

Link naar reactie

ik heb ook wel interesse om samen met de CZC te komen maar ze voorspellen onweer enz. lijkt me niet echt het ideale weer om van een vesparit te genieten denk ik...(alez, laten we zeggen dat ik niet echt regenkledij heb)

Link naar reactie

voila se...juist thuis van werken op een fuif...nu douche...en dan ander kleren aan en we zijn er klaar voor...

Tot straks

Link naar reactie

tot mijn grote spijt heeft dat fietsgedoe 3-provincie route mij een dag verlof gekost en ben ik niet kunnen komen.

had speciaal al een vespa van bob gehaald omdat de mijne zijn onderhoud moest hebben.

maar het heeft niet mogen baten :-(

Link naar reactie

ja dit was mijn eerste rit met een club, die wegkapiteins waren erg handig want ik ben het niet gewend aan bijna ieder kruispunt door te kunnen rijden :-)

er was ook veel bekijks, je ziet gewoon dat de mensen naast de weg er ook van genoten hebben.

aan de organisatie(en de wegkapiteins) een dikke merci voor de fijne en goed georganiseerde rit mijn toekomstige werk situatie zal mij niet meer toelaten om zondag's nog ritten mee te kunnen doen dus ik heb er gisteren dubbel van genoten ! ;-)

de rit Geel -> Neerpelt was ook nog een erg natte bedoening trouwens ! :-P

Link naar reactie

Merci aan de VCK'ers voor de rit. Jammer genoeg hebben we afgehaakt in Scherpenheuvel omwille van het weer om dan natuurlijk volledig droog naar huis te rijden ... typisch natuurlijk ...

Maar iedereen is komende zondag welkom op de VCL rit in Haasrode City!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...