Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vivabox - Vespa


Joene

Aanbevolen berichten

zag deze box onlangs bij AS Adventure liggen

(dan denk je met een classic op pad te kunnen, zullen ze je wellicht een modern vespa onder je kont schuiven ?)

dsc00007jr.jpg

dsc00008yo.jpg

Link naar reactie

Kan me wel inbeelden dat ze geen gelegenheids-vespist een handgeschakelde vespa in de handen zulllen duwen. Zou wel eens vonken kunnen geven. Eerste keer op een vespa, in Durbuy op 8 inch handgeschakeld, met een voetrem...hiervoor kan je toch geen omnium nemen.Aan de kust en in de Limburg zijn het nieuwkes dacht ik.

Heb sowiezo geen goede ervaring met dit soort kado bonnen. Anyway...

Pieter

Link naar reactie

Het oogt beter hé...:-), nen oldie. En ik ga die mannen niet verdedigen, vorig jaar een hoop van die bonnen gekregen voor kerst. Lekker gaan eten; super, verrassingsmenu; tof, alleen lust ik als ruiter geen paardevlees en een andere keuze was er niet. Super...

Nu dat was een bongo bon en geen Vivabox en het doet ook niets terzake.

Gtz

Link naar reactie

Het is toch logisch dat er een oldie op de doos staat want het miniatuurtje dat je erbij krijgt is een oldie. ;-)

Er is hier trouwens iemand van het forum die oldies verhuurt (50cc's Vespa Special), maar dan enkel voor showrooms. De LX en S modellen zijn dan om mee te rijden (50cc en 125cc).

http://www.bwclassics.be/onze-modellen

Link naar reactie

Voor de "VIP" versie (225€) krijgt ge zelfs helemaal de indruk terug naar de 50-ies te mogen gaan

V_160_large3D.jpg

Niets is minder waar natuurlijk. Allemaal LX-en die je krijgt...(niet dat dat op zich verkeerd is), en bij deze bon mag je zelfs niet vrij rondrijden. Is in groepen per 10/12 en je volgt de gids gewoon.

Link naar reactie

@cult;ik denk dat hij aan alle 2 nog moet wennen ,met dat verschil dat het rijden met de vespa wel zal toenemen in de toekomst, maar met de vrouw daaraantegen kan het alleen maar achterruitgaan,thuis toch :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...