Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw: Vespaclub Tricolori Maasmechelen


italiano mm

Aanbevolen berichten

Beste Vespisti

Wegens misverstanden moeten we afstand nemen van de naam Vespaclub Quadrifoglio omdat er 4 clubs zijn die gaan samenwerken onder deze naam (Quadrifoglio): vc Winterslag, vc Waterschei, vc Maasmechelen en vc Bilzen.

Dus in Maasmechelen start evengoed een nieuw vespaclub en uit respect voor de samenwerking van de 4clubs gaan we verder onder een nieuwe naam `Vespaclub Tricolori Maasmechelen´.

We hopen dat het ons meer geluk brengt onder deze nieuwe naam zonder iemand te dwarsbomen en dat we elkander respecteren door samen ritten te doen.

Op 14 maart 2010 gaan we een nieuw start beginnen waarbij alle vespaclubs worden uitgenodigd en zeker niet te vergeten onze Bart en Jan van Vespaclub Belgie. Over de opening zullen jullie binnenkort meer informatie krijgen. Onze website is nog under Construction en dat wordt www.vespaclubtricolori.be en onze nieuwe emailadres is info.vespaclubtricolori@telenet.be

Wij wensen alle vespaclubs en vespisti s een zalig kerstfeest en een gelukkig nieuwjaar

Groetjes Vespaclub Tricolori Maasmechelen

Evenement: Ride-out

Georganiseerd door: Vespaclub Tricolori Maasmechelen

Lokatie: Maasmechelen

http://www.vespaclubtricolori.be

post-3628-13769184962951.jpg

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

200 km op ne lawaaierige lambretta is geen lachertje

de rit er naartoe was droog en plezant

de rit ginder was gelukkig kort :-)

leuke sfeer met die Italianen - hartelijk ontvangst, hapjes en drankjes, klein BBQ-ke

de terugweg was af en toe in de hevige regen en vlak voor thuis nog platte jep van Gio

ik was geradbraakt en lag om 21h00 al in mijne nest !

maar voor de rest wel plezant zenne :-)

met dank aan Franco en zijn crew

Link naar reactie

Beste Vespisti

Vespaclub Tricolori Eisden Maasmechelen wilt iedereen bedanken voor die wat meegeholpen en meegereden heeft, bestuur, onze clubhuis Cafe Da Carmelo en natuurlijk ook niet te vergeten onze clubleden. Natuurlijk willen wij alle Vespaclubs bedanken die mee hebben kunnen rijden en dus anwezig waren op de opening: Vespaclub Paesani, Vespaclub Leuven, Vespaclub Maaseik, Vespaclub Squadra Veloce Hasselt, Vespaclub Asso Di Bastone Waterschei, Vespaclub Genk, Fiatclub Oldtimer Maasmechelen enz...

Wij vonden het alvast een geslaagde opening!!!!

Bedankt en tot op een van de volgende treffen

Vespaclub Tricolori Eisden Maasmechelen

Oudebaan 216 3630 Maasmechelen

www.vespaclubtricolori.be

Link naar reactie
200 km op ne lawaaierige lambretta is geen lachertje

de rit er naartoe was droog en plezant

de rit ginder was gelukkig kort :-)

leuke sfeer met die Italianen - hartelijk ontvangst, hapjes en drankjes, klein BBQ-ke

de terugweg was af en toe in de hevige regen en vlak voor thuis nog platte jep van Gio

ik was geradbraakt en lag om 21h00 al in mijne nest !

maar voor de rest wel plezant zenne :-)

met dank aan Franco en zijn crew

En naft dat da bakske slikt ;-))

001zd.jpg

Link naar reactie

verdikke zeg, en dan vergeet je nog de 4% olie bij elke tankbeurt

... en op weg naar huis, ik maar hopen dat IL Paperino zou vragen om eens van scooter te wisselen ;-)

hij zat daar lekker comfortabel op een lederen salon achter zijn windscherm :-)

Link naar reactie

Vond het een leuke dag :) Merci en proficiat aan de mannen van Tricolori! Leuke bende, zeer sympathiek :) Terugweg was idd aan de klote-kant, maar toch goed gelachen in die stortregen :)))

Leuke bende op de reis ook!

IMG_1437.JPG

Blessings from the priest :)))

IMG_1441.JPG

Groetjes

Tom

Link naar reactie
verdikke zeg, en dan vergeet je nog de 4% olie bij elke tankbeurt

... en op weg naar huis, ik maar hopen dat IL Paperino zou vragen om eens van scooter te wisselen ;-)

hij zat daar lekker comfortabel op een lederen salon achter zijn windscherm :-)

Wel ik hou je aan die afspraak, ik heb nog nooit mogen rijden met een classic... volgende gezamenlijke rit wil ik wel je nerveuze Lambretta wel eens testen ;-))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...