Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Prijs Tweetakt Olie


Ronny

Aanbevolen berichten

castrol tts bestaat niet meer. het noemt nu castrol power rs.

Te krijgen bij auto 5. Twee klak dezelfde buskes alleen kost het ene buske 13.9 (dan staat er in het klein bovenaan replaces tts) en op het andere buske van 9.50 staat ook iets...

Bij het lezen van de achterflap of kant kan ik bij het tts geval een vermelding vinden van volledig synthetisch en bij het buske van 9.30 is die vermelding niet te vinden...ge weet dus ook niet of er semi-of full synthetische olie inzit...nie echt gemakkelijk...de man achter den toog dacht dat als ge hoog in toeren rijdt en meer dan 45cc cil inhoud hebt ge beter af zijt met wat vroeger tts was af zijt...als ge begrijpt wat ik bedoel en ik weet niet eens wat ik nu begrepen heb...zowaar een interessant topic...

Link naar reactie

Opnoemen wie de goedkoopste olie heeft gescoord is leuk, leuker is ook te weten waar!

Ik kan roepen:

Shell Advance Scooter 2-Takt voor 7 euro.

(Maar dan moet je wel bij de Shell shop voor werknemers mogen kopen - normaal kost die een paar euro meer.)

Of:

Motul 710 voor 7e10

(Maar dan moet je wel een doos gaan halen bij de SCK open dag met en dikke kortingsactie) - normaal kost'ie 12e50.

Trouwens; er komen hier en aantal olietjes voorbij de ik never-nooit-niet in m'n scooter zou mikken...

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Vandaag ontvangen;

12 l (verpakt per liter) synthetische olie voor classic scooters van bij SIP. Ik heb geen originele motor meer, maar LML

59.88 € + 4.20 € (verzendingskosten) = 64.08 €

Dus 5.34 € per liter

Dat scheelt dus aardig. Netjes geleverd bij de buren en dat binnen de 4 werkdagen. Zal dus wat kunnen scooteren.

Als ik mensen kan plezieren met een buske en ze willen die komen halen, mail me maar. Prijs 6 euro, want heb geen kleingeld in huis. Gewoon om eens te proberen hé, ik ga niet constant olie bestellen.

Yeehah.

P.S. Heb ik dat goed begrepen en deugt deze niet voor de Bella (met originele motor), 100 % synthetisch ????

P.P.S. Je krijgt er nog een flesje van 100 ml gratis bij. Ideaal om na te vullen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...