Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Music for life, stubru aan het Zuid te Gent.


Pieter1

Aanbevolen berichten

Zou dit jaar graag eens gaan kijken. Iemand zin om mee te rijden. De datum zal een beetje afhangen van het weer, dus nog niets concreet...maar dat zal wel komen. En welke is de ultieme vespa (muziek- :-))plaat...Indien we met genoeg zijn halen we wel genoeg aandacht op het Zuid (Woodrow-Wilson plein, of zoiets) in Gent.Daar is altijd wel ambiance...tijdens Music for life.

De idee is om vanuit verschillende startpunten te vertrekken en misschien samen te komen op het St Pietersplein te Gent ofzo. Meer info op Stubru omtrent "Music for life", voor de mensen die de jongste jaren op een andere (Vespa) planeet zaten. Er wordt dit jaar een project opgezet ter preventie van malaria (d.m.v. de aankoop van muskietennetten). Gezien ik nogal wat ervaring heb in centraal Afrika ligt dat mij nauw aan het hart.

Gtz el Piedro

P.S. VCG ??? Al heb ik meer dan tien jaar in Gent gewoond (studententijd en blijven plakken), met de nieuwe verkeerssituatie kennen jullie beter de weg.

Link naar reactie

Oh, damn heb het niet gecheckt...dus Nero als ik het goed begrijp is daar al iemand mee bezig. Wou een maandje op voorhand een oproep lanceren. Was blijkbaar iets later vorig jaar. Zal het straks eens allemaal nalezen...

Weet je soms, van horen zeggen, wie zich er nu mee bezig houdt. misschien schud ik ze wel wakker, want ik had er nog niets over gelezen.

Pieter.

Link naar reactie

Hmm...ik las het voorstel van Foorteefje voor Vespaclub België. Radio 21 doet ook zoiets, dus de franstaligen hebben een parallel project, misschien lopen.

Fijn, Vespa for life. Klinkt super, enne "Siska scooters" ook.

Vooruit met de geit (en dat is niet persoonlijk bedoeld Siska)...

El Piedro

Link naar reactie

Had een plan om dit jaar iets te organiseren om bij verschillende clubs geld te gaan inzamelen per vespa met evt een overnachting in de Limburg en dan op de terugweg met zoveel mogelijk vespa's naar het glazen huis te rijden. Maar heb al 2jaar moeite gedaan om iets te organiseren maar telkens kwam daar maar heel weinig respons op! Dus zie ik het dan ook niet meer zitten om dit te doen.

Grtz Michel

Link naar reactie

Als men zoiets wil organiseren én met succes kan men niet buiten de verschillende clubs gaan. Ik stel voor dat leden van verschillende clubs het heft in handen nemen om zoveel mogelijk leden te motiveren om naar het glazen huis te komen.

Bluevespa voor VCA?

Joene voor PRIMAVERA?

Michel voor VCG (indien je het niet ziet zitten wil ik dit wel proberen).

Rodrique of Lievin of David voor VC LEIELAND?

Mensen van Limburg?

... ?

Natuurlijk zijn alle niet clubgebonden vespisten ook meer dan welkom (en meer dan nodig)!

Verder zijn er nog een paar ideetjes, maar deze moeten nog iets meer uitgebroed worden.

PIETER1, we zijn dus al met 2!

Andere voorstellen zijn ook meer dan welkom!

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Als men zoiets wil organiseren én met succes kan men niet buiten de verschillende clubs gaan. Ik stel voor dat leden van verschillende clubs het heft in handen nemen om zoveel mogelijk leden te motiveren om naar het glazen huis te komen.

Het is beter dat alle clubs worden aangeschreven zodat de bestuursleden van de verschillende clubs op de hoogte gesteld worden van dit initiatief. Zij kunnen immers alle leden van hun club bereiken en ik denk toch dat dit meer impact zal hebben dan wanneer enkel één lid van een bepaalde club dit doet.

Niet alle bestuursleden van clubs volgen het vespaforum op...

@Pieter1: begin dus maar al te mailen naar alle clubs dan ga je zeker meer respons en ondersteuning krijgen. ;-)

Succes met de organisatie.

Link naar reactie

@ERIX: Waarschijnlijk heb je wel gelijk om eerst het bestuur aan te schrijven, maar als er iemand van die clubs een extra duwtje kan geven en de mensen wat meer motiveren komt er misschien een grotere respons.

En misschien beginnen met een flyerken te maken?

@PIETER1: werk aan de winkel, jong...:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Vanavond zal ik tijd maken om alle besturen aan te schrijven. Een flyer maken zonder datum is wat kort door de bocht, dus ook daar zal ik werk van maken. Met alle plezier...en het nodige enthousiasme. Vespisten laat u horen, hier of via mail. De mensen van VC kunnen meteen hun nieuwe outfit showen :-)

misschien zien we het bewuste reksken wel...

Een banner van StuBru zou mooi zijn.

Vanavond dus meer nieuws, als ik mijne verwendag in de sauna vlot overleef.

(dat is voor jeanetten, maar een kadooke, dus onnodig erop te reageren :-))

Link naar reactie
Vanavond dus meer nieuws, als ik mijne verwendag in de sauna vlot overleef.

(dat is voor jeanetten, maar een kadooke, dus onnodig erop te reageren :-))

Ik wil gerust in uw plaats gaan, dan kunde ne hele dag werken. Ik ben toch een janet!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Zal kik anders met de Nero gaan, dan zijn het 2 jeanetten bijeen, en kan u madame helpen met het nodige werk qua organisatie.

@ Fooraapje: hadden jullie met VCG al nen dag in gedachte om te gaan. Denk dat we van jullie club als basis moeten vertrekken (jullie hebben ook ALLES in Gent he, een glazen straatje, een glazen huisje, maar wel maar 1 vespaclub...)

Link naar reactie

Wat de datum betreft (voor PIETER1 zijn flyerken) stel ik voor om een weekend te nemen, overdag voor mensen die van verder moeten komen, en wanneer Siska presenteert (hopelijk is onze mascotte weer van de partij). Dus, zoveel mogelijkheden gaan er ook niet zijn.:)

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...