Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Pinasco nieuwe alu cilinderkit 2 poorten


maurice

Aanbevolen berichten

Pinasco Aluminium Cylinder Kit 177cc for Vespa 2 transfers

Pinasco is pleased to present the first Aluminium Cylinder Kit 177cc specific for Vespa 2 transfers VNB, VBB, GL, GT, GTR, Sprint made from 1960 to 1974. The kit has been developed on the base of the well known Pinasco Aluminium Kit 177cc for Vespa PX. The first and the second transfers are the same as the PX model, but the 3rd is closed with a specific aluminium gasket and the flux of mix is regulated by the piston. The installation of the kit doesn’t require any modification to the engine carter. There are 6 transfers on the cylinder, three more than the original and the displacement is 177cc. The timing is studied to offer the best performance on the original engines and so the Pinasco Aluminium Kit 177cc is perfect to be used day by day and tourist use. The Pinasco Aluminium Kit 177cc for Vespa 2 transfers is the new item that allows, who hasn’t a Vespa PX, to tune the vehicle without modifying the original carter and compromising the reliability of the engine.

Link naar reactie

@joene; Ik snap je reactie geloof ik niet? Dit komt vers binnen van de Pinasco nieuwsbrief. Nieuw, dus, en interessant ook nog, naar mijn idee.

Pinasco is behoorlijk aan de weg aan het timmeren met het heruitgeven van oude producten en het op de markt zetten van nieuwe de laatste tijd. Positieve ontwikkeling, ik wacht (en hoop) met smart op de heruitgave van een bepaalde T5 cilinder :)

Link naar reactie

@ MR160: ik geef toe dat dit zeer interessant is :-)

ik probeer terug te vinden waar ik dit nieuws al had gelezen (vind het voorlopig niet)

wil niet zeggen dat het oud nieuws is maar ik dacht dat dit bericht toch al bij meerdere vespisten ter oren was gekomen. Hier vergis me dus duidelijk, mea culpa

Link naar reactie

jama ik wil ni frezen, wil meekunnen in het verkeer met een VNB, ma ik moet niet rondvliegen ofzo...

een plug en play pinasco kitje zou ik misschien nog overwegen, ma ben al sterk aant denken om mijn px bij te houden en die aan de kant te zetten. Ik zou dan wel de motor eronder uithalen en onder de VNB steken...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...