Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zündapp Bella te koop


Chris

Aanbevolen berichten

De carrosserie is redelijk in orde, alleen niet nieuw gespoten. Dit was de bedoeling,... ..Ben pas gescheiden en op een appartement gaan wonen, met vochtige garagebox. Heb ergens anders een plaatske gevonden voor mijne moto en de 2 Lambretta's. En ik moet keuzes maken... ..

Link naar reactie
Ik denk dat Chris het heeft over de krassen in het leggshield links vooraan, althans dat is wat ik kan zien op de foto's. Trouwens hoeveel cc heeft zo een Bella.

Pieter

R204 = 200 cc

Link naar reactie
Ik zie je nummer niet echt staan zenne, de mijne is 0474.840.375. Zou je hem kunnen reserveren tot vrijdag, dan kom ik af...Gtz Pieter

Nummer staat onderaan bij 'Gegevens Adverteerder', naast het kaartje van Belgie.

En ik heb vandaag al 2 gegadigden die komen kijken, dus reserveren tot vrijdag is wat lastig. Tenzij je hem zeker neemt?

Link naar reactie

Je moet mij ook begrijpen: ik heb ook al eens een scooter via mail toegezegd en nooit meer iets van de 'koper' gehoord. Dus ik ben voorzichtig geworden. Neem dat nu niet persoonlijk hé.

Link naar reactie

Goe bezig Pieter :-) ! leuk toch als je zo af en toe een droom kan laten uitkomen

ik denk ook dat je veel fun gaat hebben met die Bella

Link naar reactie

hallo!

Proficat Pieter! Ik moest vandaag ook gaan kijken, te laat :) Maar tot nu toe toch nog leuke dag geweest! Ben naar dije GS gaan kijken en zag er goed uit! Denk wel dat ik hem ga halen:) Moet alleen nog een goede ziel vinden die er iets van kent om volgende week mee te gaan...

Geniet ervan!

@Chris: merci voor de snelle respons! De mijne was blijkbaar te traag, dju:)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...