Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa world days 2010


psycho

Aanbevolen berichten

Kort samengevat zegt dienen gast:

ik zat op café samen met Fatima enen te drinken toen er daar een belg passeerde op een rode SS. Man, man, man,... zo'n ding had ik nog nooit gezien. Toen ik voorstelde om hem te ruilen voor mijn Fatima was de deal snel beklonken. Nu rijdt hij op mijn Fatima en ik op zijn SS. Kijk maar nekeer goed, zo'n billen dat heeft mijn Fatima niet. En ze spartelt zelf niet tegen als ik ze uitkleed. Gauw weer haar broeksken optrekken dat ze niet verbrand...

Een van de mooiste talen, het Portugees. Ik krijg al goesting...

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@Stefan: pas in de tweede helft van volgend jaar...:))

Maar hoe ga ik daarmee thuisgeraken?

Groetjes, nero.

verkopen voor een kameel ? ;-))

Link naar reactie

he nero,als er nog plaats is op ons remorken,willen wij ze wel meebrengen ze :))).

Link naar reactie

@nero: zijn daar ook ravijnen ?

was de vorige keer niet goed genoeg misschien , zal ik geen 2 keer overleven ze neroken.

maar misschien komt mijn motor van mijn ss dan te koop,dan kan jij ook genieten van zorgeloos met een ss te rijden:))))))) hihihihihihihihihi

Link naar reactie
@ Nero ... ik zal in Portugal Roufio nen hardere stamp geven ... in Oostenrijk was het mislukt :-)

...of stof voor een nieuwe bestseller: "de vespa murders".

@Raf: dat zou ik je niet toewensen (en zeker je ss niet :)) ). 't Is altijd leuk om te zien hoe snel de mijne zou kunnen gaan, moest ik er een scootrs op steken.

Hoever staan de werken aan je ss?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

he nero ,ik weet dat van u hoor , mijn ss is voor het moment binnen om te laten herspuiten in hetzelfde kleur,ik hoop hem binnen 14 dagen terug te hebben,voorlopig heb ik nog ander speelgoed staan om mee te rijden ze , wat die scoot rs betreft heb ik er nog eentje in overschot een zwarte met choom demper,voor u een speciaal prijske he,hetzelfde als ik voor uw abarth betaald heb indertijd (als je het nog weet)Tot op onze halloween rit hé

groetjes Raf

Link naar reactie
Had je die niet voor niks gekregen? :))

Tot op de halloweenrit!

ja dat klopt ,maar heb er wel een pinasco 210cc cylinder moeten bijkopen,hij is wel wat gedeukt aan de onderzijde maar dat zie je niet.

Link naar reactie
Had je die niet voor niks gekregen? :))

Tot op de halloweenrit!

ja dat klopt ,maar heb er wel een pinasco 210cc cylinder moeten bijkopen,hij is wel wat gedeukt aan de onderzijde maar dat zie je niet.

Link naar reactie

Bij mij begint het ook al te kriebelen.. Eerst vond ik Portugal wat te ver maar nu toch al op zoek naar een manier om ginder te geraken...

Misschien is VCG al bezig met iets in elkaar te boksen? Dan horen we het wel!!

S.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...