Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa voor € -1000 ??


han01

Aanbevolen berichten

Hoy Bart

Als het niet regent kom ik af. Ik ga proberen mee te rijden met ploeg die van Aalst komt.

Maar aan een rit in de regen ga ik nog niet beginnen.

Mijn rit naar Brussel vandaag viel trouwens best mee.

Het gaat nooit echt snel in de stad. Ik vind de hoofdwegen veel griezeliger. Zelfs aan de maximaal toegelaten snelheid van 70 / uur zitten ze in je gat en vliegen ze je voorbij van als ze daar de kans toe hebben.

Link naar reactie

hela hela ERIX,zo ne Cosa da is geen gedrocht hé,da is nen echte op en top Vespa,ni moeders mooiste,maar toch ne goeie Vespa,goei freins, veel comfort,rijd goed en is ideale machine om mee te leren rijden,ik spreek uit ondervinding,voila sè,da hemme na ne keer goe gezeid ;-)

@ HANO1,groot gelijk,is een goede Vespa om te leren,de meeste vesparijders vinden dat geen echte ,maar ze willen wel allemaal die 200cc motor om in te bouwen in hun oldie,en waarom denk je? omdat het een prima motor is,vraag maar aan de echte kenners,in ieder geval,succes ermee.

grt Eric uit Gent

Link naar reactie
  • 3 weken later...

zeg maar da ging hier toch over een "Vespa voor € -1000 ??"

zo ne Cosa is toch meer ne piaggio dan ne vespa hé ?! ;-)

enfin, HAN01 die Cosa is een betrouwbare scooter waar je nog veel plezier mee gaat hebben. Hij ziet er niet uit maar dat is mijn persoonlijke mening.

Link naar reactie

hallo Hano1,ik vind die Cosa van mij ook niet moeders mooiste,mar hij rijd goed,is comfortabel,en is door iedereen gegeerd omwille van de oersterke motor,om onder een oldi of PX te hangen,nog veel rijplezier ermee,grt Eric

@ Joene:

nee Joene,da is nen onvervalste echtige en techtige Vespa,uit de italiaanse vespa fabriek,voila sè.

trouwens:elke Vespa is een "Piaggio",maar niet elke "Piaggio" is een Vespa ;-)

Link naar reactie
hallo Hano1,ik vind die Cosa van mij ook niet moeders mooiste,mar hij rijd goed,is comfortabel,en is door iedereen gegeerd omwille van de oersterke motor,om onder een oldi of PX te hangen,nog veel rijplezier ermee,grt Eric

howhow, die kan je niet zomaar onder een oldi of px hangen hoor (past niet)

maar ik geef wel toe dat die cosa's goe rijden, goe remmen en comfortabel zijn maar ze blijven zo leleijk als de nacht ;-)

Link naar reactie
howhow, die kan je niet zomaar onder een oldi of px hangen hoor (past niet)

maar ik geef wel toe dat die cosa's goe rijden, goe remmen en comfortabel zijn maar ze blijven zo lelijk als de nacht ;-)

Ho-ho-ho... Je kan die motor van een cosa WEL ergens anders onder hangen. Mits de nodige aanpassingen (iets met rubbers en bevestiging aan kader). Je kan veel van die info (hoe en wat) terug vinden op het GSF, want daar zijn ze er al een tijdje mee bezig. Er is hier trouwens al eens een topic verschenen om deze blokjes onder een PX te hangen (wel wat technische kennis voor nodig).

Wat die schoonheid betreft, je kan er altijd de slijpschijf inzetten hé. ;-)

Link naar reactie

@ERIX,Cosa schrijf je wel met hoofdletter hé,ere wie ere toekomt,en ook uit respekt natuurlijk voor de van nature uit verblindend mooie Cosa ;-)

@Marcske,ik heb van horen zeggen dat een GTS een wreed schoon machien is,klopt dat?

Link naar reactie
Ho-ho-ho... Je kan die motor van een cosa WEL ergens anders onder hangen. Mits de nodige aanpassingen (iets met rubbers en bevestiging aan kader). Je kan veel van die info (hoe en wat) terug vinden op het GSF, want daar zijn ze er al een tijdje mee bezig. Er is hier trouwens al eens een topic verschenen om deze blokjes onder een PX te hangen (wel wat technische kennis voor nodig).

Wat die schoonheid betreft, je kan er altijd de slijpschijf inzetten hé. ;-)

Erix, ik bedoelde het in de plug&play mode hé ! met aanpassingen krijg je die er natuurlijk wel onder

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...