han01 Geplaatst: 29 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 Hoy Bart Als het niet regent kom ik af. Ik ga proberen mee te rijden met ploeg die van Aalst komt. Maar aan een rit in de regen ga ik nog niet beginnen. Mijn rit naar Brussel vandaag viel trouwens best mee. Het gaat nooit echt snel in de stad. Ik vind de hoofdwegen veel griezeliger. Zelfs aan de maximaal toegelaten snelheid van 70 / uur zitten ze in je gat en vliegen ze je voorbij van als ze daar de kans toe hebben. Link naar reactie
poeschi Geplaatst: 29 oktober 2009 Delen Geplaatst: 29 oktober 2009 @ Hano Aalst vertrekt om 18.15 aan de vijfhuizen. Spijtig ik kan nie mee. Veel plezier. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Ben gisteren ook naar BXL gereden en da viel eigenlijk eel goe mee. ma ge moet echt wel uw plek opeisen op de baan en uw machien goe onder controle hebbe om tussen de auto's te slalommen... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 waar blijven de foto's van die - € 1000 Vespa Cosa 200 ? Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 waar blijven de foto's van die - € 1000 Vespa Cosa 200 ? Wil je zo'n gedrocht echt wel zien en is dat trouwens niet de oneliner van Cult (FOTO'S!!!)?. ;-) Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 hela hela ERIX,zo ne Cosa da is geen gedrocht hé,da is nen echte op en top Vespa,ni moeders mooiste,maar toch ne goeie Vespa,goei freins, veel comfort,rijd goed en is ideale machine om mee te leren rijden,ik spreek uit ondervinding,voila sè,da hemme na ne keer goe gezeid ;-) @ HANO1,groot gelijk,is een goede Vespa om te leren,de meeste vesparijders vinden dat geen echte ,maar ze willen wel allemaal die 200cc motor om in te bouwen in hun oldie,en waarom denk je? omdat het een prima motor is,vraag maar aan de echte kenners,in ieder geval,succes ermee. grt Eric uit Gent Link naar reactie
Big Bullfiddler Geplaatst: 30 oktober 2009 Delen Geplaatst: 30 oktober 2009 Hey Han, Proficiat met je aankoop, veel geluk ermee en veel kms!! Ron Link naar reactie
han01 Geplaatst: 31 oktober 2009 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2009 Voila se teller staat al +11000. Ergens haverwege de Haloweenrit in Gent ging de teller voorbij de 11.000 km. +1000 km op 4 dagen , zo zal ik het snel onder de knie krijgen. Die Cosa is gelijk ne Volvo: "They are boxy, but they are good" Link naar reactie
han01 Geplaatst: 16 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 16 november 2009 Zoals beloofd eindelijk een foto: Ondertussen heb ik er al het verwachte schuivertje mee gehad. Stoppen op een wegdek met bladeren,... gelukkig reed ik ik amper 10 km/uur. Link naar reactie
BartPK Geplaatst: 16 november 2009 Delen Geplaatst: 16 november 2009 achja, dat gebeurt, gewoon rechtzetten en terug erop stappen. feels like shit, maar als ge zelf niks hebt... zo lang de cosa rijdt hé :-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 zeg maar da ging hier toch over een "Vespa voor € -1000 ??" zo ne Cosa is toch meer ne piaggio dan ne vespa hé ?! ;-) enfin, HAN01 die Cosa is een betrouwbare scooter waar je nog veel plezier mee gaat hebben. Hij ziet er niet uit maar dat is mijn persoonlijke mening. Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 hallo Hano1,ik vind die Cosa van mij ook niet moeders mooiste,mar hij rijd goed,is comfortabel,en is door iedereen gegeerd omwille van de oersterke motor,om onder een oldi of PX te hangen,nog veel rijplezier ermee,grt Eric @ Joene: nee Joene,da is nen onvervalste echtige en techtige Vespa,uit de italiaanse vespa fabriek,voila sè. trouwens:elke Vespa is een "Piaggio",maar niet elke "Piaggio" is een Vespa ;-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 hallo Hano1,ik vind die Cosa van mij ook niet moeders mooiste,mar hij rijd goed,is comfortabel,en is door iedereen gegeerd omwille van de oersterke motor,om onder een oldi of PX te hangen,nog veel rijplezier ermee,grt Eric howhow, die kan je niet zomaar onder een oldi of px hangen hoor (past niet) maar ik geef wel toe dat die cosa's goe rijden, goe remmen en comfortabel zijn maar ze blijven zo leleijk als de nacht ;-) Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 howhow,zoals de kerstman ;-) ik heb van horen zeggen,dat die Cosamotor gebruikt wordt mits een paar aanpassingen. schoonheid zit vanbinnen,ook bij een Cosa ;-) Link naar reactie
ribbedebie Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Gelukkig hebben ze die Cosa afgevoerd en de knappe, oersterke en oerdegelijke GTS ingevoerd !!! En nu gij Viking ;-) Link naar reactie
EriX Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 howhow, die kan je niet zomaar onder een oldi of px hangen hoor (past niet)maar ik geef wel toe dat die cosa's goe rijden, goe remmen en comfortabel zijn maar ze blijven zo lelijk als de nacht ;-) Ho-ho-ho... Je kan die motor van een cosa WEL ergens anders onder hangen. Mits de nodige aanpassingen (iets met rubbers en bevestiging aan kader). Je kan veel van die info (hoe en wat) terug vinden op het GSF, want daar zijn ze er al een tijdje mee bezig. Er is hier trouwens al eens een topic verschenen om deze blokjes onder een PX te hangen (wel wat technische kennis voor nodig). Wat die schoonheid betreft, je kan er altijd de slijpschijf inzetten hé. ;-) Link naar reactie
EriX Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Dat is geen vergelijking hé. De Cosa is handgeschakeld terwijl dat andere lelijke eendje een automatic is... GTS degelijk?? Ik lees hier nochtans andere verhalen. ;-) Link naar reactie
ribbedebie Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Lelijk eendje, lelijk eendje een sierlijke zwaan zal je bedoelen. Trouwens af en toe in panne staan hoort er bij. Anders is het geen echte Vespa ;-) Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 @ERIX,Cosa schrijf je wel met hoofdletter hé,ere wie ere toekomt,en ook uit respekt natuurlijk voor de van nature uit verblindend mooie Cosa ;-) @Marcske,ik heb van horen zeggen dat een GTS een wreed schoon machien is,klopt dat? Link naar reactie
EriX Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Trouwens af en toe in panne staan hoort er bij. Anders is het geen echte Vespa ;-) Zo is dat! :-( Link naar reactie
EriX Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 @ERIX,Cosa schrijf je wel met hoofdletter hé Ik heb Cosa toch met één hoofdletter geschreven, of bedoelde je hoofdletterS? ;-) Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 @ERIX , ja maar in uwe repliek aan Joene schreeft ge Cosa met kleine letter,tis u vergeven voor ene keer hé, en ja,je mag COSA ook met allemaal hoofdletters schrijven,dat staat nog chic ook ;-) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Ho-ho-ho... Je kan die motor van een cosa WEL ergens anders onder hangen. Mits de nodige aanpassingen (iets met rubbers en bevestiging aan kader). Je kan veel van die info (hoe en wat) terug vinden op het GSF, want daar zijn ze er al een tijdje mee bezig. Er is hier trouwens al eens een topic verschenen om deze blokjes onder een PX te hangen (wel wat technische kennis voor nodig).Wat die schoonheid betreft, je kan er altijd de slijpschijf inzetten hé. ;-) Erix, ik bedoelde het in de plug&play mode hé ! met aanpassingen krijg je die er natuurlijk wel onder Link naar reactie
ribbedebie Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 Cosa. Dat schrijf je C , Nul , S , A. Sorry viking ik kan het niet laten. Link naar reactie
Vespa-Viking Geplaatst: 17 november 2009 Delen Geplaatst: 17 november 2009 @ Marcske,ik geef het op,vanaf nu schrijft iedereen cosa zoals hij of zij dat zelf wil,maar natuurlijk liefst met een Hoofdletter ;-)) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.