Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mods Ride Out


Quick

Aanbevolen berichten

Sorry , Inspector. "Club" is misschien een groot woord .Maar het gaat er om dat soul cruisers niet zoals vca of vespa club kempen ,enz ,enz openstaat voor iedereen , een betere omschrijving zou zijn een collectief van gelijk gestemde scooterrijders (Mods).

Link naar reactie

moon - der zijn straten in antwerpen waar ge dergelijke zin beter niet hardop uitspreekt ...

;-)

desondanks zou ik het ook jammer vinden dat de mods ride out tot een selecte keure van geprivilegieerden zou gaan behoren

ondanks de vrij grote groep was het een leuke, mooie en goed georganiseerde rit die prima werd begeleid door goeie wegkapiteins

grts frutsab

Link naar reactie

Pfff da die mannen met hun lampekes en spiegelkes maar iets onder hun doen, kwil zelfs al nie meer!!!

En BTW, het stad zou tussen komen in men accident :) Hopelijk kan ik de kosten voor menne spastische chirurg ook terugvorderen.

en ja het was ne vrij grote groep (ongeregeld)

mooi...het stad en de haven ken ik al wel

goed georganiseerd? Wat?

prima begeleid door goei wegkapiteins...den beste lag na 200m al tegen de korst...

Wa ne rit, wa ne rit...

Link naar reactie

Mja kwil eerst wel centen zien ze, nu nog is langs den doktoor passeren om me voor men leven lang mindervalide te laten verklaren, (een of andere mentale ziekte vannwege de val) dan kan ik is rustig uitkijken naar een sneller en hoger 2wielerke :)

Link naar reactie

Ik zit ook in de VCA, maar dat wil niet zeggen dat ik open sta voor iedereen. ;)

Link naar reactie
desondanks zou ik het ook jammer vinden dat de mods ride out tot een selecte keure van geprivilegieerden zou gaan behoren

niet meer als normaal dat de Soul Cruisers hun eigen ding willen doen !

als de locale CB four club een tour organiseert dan wil je daar toch niet met je pisbak tussen rijden, ofwel ;-)

Respect voor de MODS !

Link naar reactie

@joene

ik respecteer de MOD-denkende scooteristen volledig (al meermaals hier vermeld) - ik stel alleen dat een toffe ride out verschillende mensen bij elkaar brengt - zo ook op de laatste knappe MODS Ride Out

wanneer zij echter een eigen ride out organiseren en andere scoots worden geweigerd respecteer ik dat ook volledig en kom ik alleen nog als toeschouwer bij het vertrek of aankomst kijken als liefhebber van knappe scoots

ik zal me overigens nooit opdringen bij geen enkele club, vereniging of meeting waarbij ik me niet echt verbonden voel of waar ik niet echt gewenst ben

maar 't is nu ni omdat ge voor uw eigen een TS-ke en voor uw vrouw een uit elkaar trillende lambretta hebt aangeschaft dat je plotseling ietsje hoger van de toren moet gaan blazen en de pisbakkenterminologie moet gaan hanteren

ik ken er immers ene die niet zo lang geleden "erbij" wou horen en dan maar met een oranje lml'eke is gestart ...

grts frutsab

Link naar reactie

Wat is het probleem eigenlijk, ge gaat toch ook niet in een rugby club als ge biljart .En dan nog beginnen zeggen dat ze beter rugby zouden spelen met 2 witte & ne rooie bal.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...