lars looffen Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 nieuw projectje met nog veel werk aan! Heb motor er al van moeten schijven,piston geen beweging in te krijgen (denk door het lange stilstaan) Is wel orginele motor, al een pluspuntje voor mij :-) Gisteren geprobeerd vliegwiel te verwijderen met 'poelietrekker' maar niet gelukt. ik zie nergers aan het vliegwiel binnendraad om vliegwieltrekker in te monteren... Ik woon in Gistel dus als er mensen van omstreken zijn mag je dit zeker melden, is altijd wel tof om mensen in de buurt te kennen met dezelfde passie/hobby foto's zeggen meer dan woorden: groeten lars Link naar reactie
nero Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Amai! Da's ééntje met veel werk (en kosten) aan. Hopelijk niet teveel betaald? Het vliegwiel kan je zo verwijderen met een ratelsleutel van 14mm? . Laat de circlips die voor de moer zit steken of plaats ze terug in de gleuf. Omdat de moer bij het los vijzen tegen de circlips gaat drukken wordt het vliegwiel er mee afgetrokken (als je wat geluk hebt). Omdat de piston vast zit moet je het vliegwiel zelf niet blokkeren. Het kan zijn dat dit niet van de eerste circlips lukt, een paar reserves kunnen van pas komen... Succes met de restauratie, nero. Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Proficiat. Hier zal veel werk aan zijn ^^ maar een zeer mooi projectje. Waar heb je hem gekocht? De vloerplaat zal je waarschijnlijk wel moeten vervangen, deze zijn nog verkrijgbaar groetjes en succes Link naar reactie
mr160 Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 't is iig geen curry Heb je de missende onderdelen er ook bij? Of wordt dat zoeken? Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Good luck Lars... leuk project! Veel fotos maken voor het voor en na resultaat! Link naar reactie
lars looffen Geplaatst: 17 augustus 2009 Auteur Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 heb hem gekocht bij vespas.be voor 850€ Toffe en eerlijke mensen volgens mij. Heb zadel en achterlicht nog liggen. zijbil heb ik ook nog maar is te rot om te fixen... Denk dat ik de vloerplaat nog kan redden staat nog mooi hard maar zal ik pas zien na het parelstralen. zal er wss nog op vloeken maar hopelijk compenseert het restulaat dit :-) Link naar reactie
eldiablo Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Ziet er een leuk projectje uit, je zal hem allesinds tot op het laatste boutje uit elkaar mogen halen zo te zien Hopelijk kan je de vloerplaat houden. Veel succes ermee Link naar reactie
karel.vermoortele Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 Ewel Lars dat ziet er goed uit , ik zou me met tijd ook nog aan zo'n project wagen ! Ik woon niet zo ver weg maar ben momenteel aan iets totaal anders bezig (Ford) , heb mij daarom een nieuwe wesp aangeschaft (uit luiheid) . Succes Link naar reactie
fajes Geplaatst: 17 augustus 2009 Delen Geplaatst: 17 augustus 2009 veel succes met de restauratie, als is 850 euro wel hééél veel geld voor een project van dit kaliber!! Link naar reactie
Sphinx Geplaatst: 18 augustus 2009 Delen Geplaatst: 18 augustus 2009 Vind 850 euro nu toch wel ook genoeg. Heb aan mn GL 700 euro betaalt.. Heb er wel redelijk ver voor moete rijden ook ) Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.