Ga naar inhoud
Vespaforum.be

rondritje ?


vesprod

Aanbevolen berichten

Vandaag voor de eerste keer afgesproken met iemand van dit forum die iemand zocht in de buurt van Gent voor een rit. En aangezien dit met twee altijd leuker is dan alleen. Heb ik mij kandidaat gesteld. Afgesproken in Beervelde omdat dit centraal lag voor ons beiden. En een rit gemaakt langs Zeveneken, Wachtebeke, Desteldonk, Moerbeke, Eksaarde, Stekene en overslag. Een terrasje gedaan en natuurlijk gepraat over de vespa’s. VESPROD rijd met ijzer en ik met Plastic maar dat maakt niks uit. Samen met andere mensen uw hobby delen en er plezier aan beleven is het enige wat telt. Het is mij dan ook 100% meegevallen en zeker voor herhaling vatbaar

69378478.jpg

By vespamarc, shot with DSC-S950 at 2009-08-03

78222216.jpg

By vespamarc, shot with DSC-S950 at 2009-08-03

15228822.jpg

By vespamarc, shot with DSC-S950 at 2009-08-03

73876539.jpg

By vespamarc, shot with DSC-S950 at 2009-08-03

Link naar reactie

Marcske, je hebt toch niet te veel achter hem gereden hoop ik voor je ?

anders zal jij en je vespa er ook lief uit gezien hebben

Link naar reactie

het is een beetje van 2 dingen men mengsel is vrij vettig wat de mensen aan de lichten echt niet leuk vinden :)+ dat er een beetje te veel olie op men blokje was en dan is er via de ontluchter uitgekomen .

proper maken is geen probleem een vod met brake cleaner en klaar is kees

Link naar reactie

@vesprod

je kan nadien best je band inwrijven met siliconenvet (spuitbus) - dit voorkomt het uitdrogen en barstjesvorming van de band door de gebruikte break cleaner - anderzijds blijft het wit ook veel langer proper en wit

ik doe dit reeds jaren op de whitewalls van de fiets van mijn vrouw

grts frutsab

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...