Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforum meeting?


tigrarol

Aanbevolen berichten

Vanavond wordt in Boom gekeken om een datum vast te leggen (het zal dan toch de club uit Boom worden die helpt). Ik stel voor ergens in februari. Iemand een idee om sponsors te vinden. Vespa zelf zal ik contacteren.

Andere voorstellen welkom.

Gtz Pieter

Link naar reactie

heu, kunde ni gewoon oep een wei gaan staan met nen éééélen groten bbq en een gb karreke vol jenever? dan zette aan den "inkom" gewoon een spaarvarke en laate iedereen der een vrije bijdrage in steken...

Ik vermoed dat ge moeilijk sponsors gaat vinden buiten een nabijgelegen tanstation evt.

misschien De konick contacteren, die zijn al jaren aant proberen hun bier terug 'hip' te maken, misschien kunt ge wel een gratis vatje versieren, ma ik denk dagge van timing beter mikt op Volgende zomer...

Link naar reactie

Beste Bart,

Het was en is de bedoeling iets te organiseren in de winter voor de forum leden. Een nee (van evt sponsors) heb je,...

Ik ga voor een gezellige avond, met mensen die ik enkel via nickname ken, marre die mij al vaak geholpen hebben

Dat is de bedoeling, en je spaarvarken kan dienen om het forum te steunen. :-)

Gtz Pieter

Link naar reactie

zo zie je maar weer dat ook vespa heeft bijgedragen aan de emancipatie van de vrouw...

en kvin da allemaal heel goed hoor,...

zo lang ze luisteren naar ons.

lol = moptjen hé

(kzal ma gaan blokken in plaats van contraproductief te werken)

Link naar reactie
Ik gebruik alleen mijn eigen naam. Ok, zo dom ben ik nu ook niet. ;-) . Man...

... of 'vrouw' want je weet nooit wie er achter de nickname zit ;-)

hahaha, de Gette mee tette ;-)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gisteren gaan informeren in café "tabac" of hoe schrijf je het (clublokaal Vespa Boom). Voorstel : zaterdag 6 februari 2010. Eten maken doen ze niet, maar we kunnen ook wat pizza's bestellen (of nen curry). Consumaties aan € 1.5 ipv 1.7.

Ik zou eigenlijk ook een kleine quiz willen inéénsteken over vespa en vooral over de kadéés op het forum, de strafste stoten, pijnlijkste vragen, stomste koop,... .

Maar ik zal daar hulp voor nodig hebben.

Nu ga ik de paar betrouwbare dealers uitzoeken en dat ze zich misschien gewoon voorstellen. Dus zet de goeikes even op het forum. Zodat we weten wie wat doet. Verder gewoon chitchat zodat je een gezicht kan plakken op de nicknames.

Wil het eigenlijk low profile houden. Gewoon iets eten, een pintje drinken,...Zou liefst in de vooravond beginnen.

Iemand andere ideeën, welkom maar ga geen tien keer veranderen, anders is het niet te organiseren. phoubaert@live.be

misschien volgende maand eens samenkomen in Tabac te Boom.

Gtz Pieter

P.S. Aan de moderators, is dit ok voor jullie ? Natuurlijk zijn jullie meer dan welkom and for free...

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...