Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespaforum meeting?


tigrarol

Aanbevolen berichten

Heb wel wat ervaring om iets te organiseren. Ik wil gerust helpen...Het hoeft ook niet in putje winter hé. Enne we kunnen Lejeune (met zijn 50 scooters)vragen om te sponsoren, dan kan hij ze meteen aan een test onderwerpen. Als MUG verpleger kan ik een beetje helpen reanimeren :-), mocht hij het niet overleven.

Link naar reactie
is misschien helemaal leuk om zoiets te plannen op een circuit als Zolder ofzo? lekker mer de vespatjes een rondje rijden? en tegelijk een groot vespa event met onderdelen/marktje ?

Ik heb wel wat ervaring met events, wil der gerust aan meewerken...

haha kerel//op Zolder...wij hebben daar elk jaar Race Wars...je wil niet weten wat dat kost om te "huren"

Daar komde nooit uit met een "paar" Vespakes...

Link naar reactie

Euhm, Mechelen lijkt me centraal nu ik met fiets kom. even serieus, het clubhuis van de mannen van Boom lijkt me wel iets en redelijk centraal. Bovendien hangt er een groot "Vespa Service" bord boven de deur. Ik denk dat we met diene italiaan wel iets kunnen regelen qua spaghettietje of iets dergelijks...gewoon een ideetje hé

Link naar reactie
Afspraak om te brainstormen op de Geuzetoer 2009, 26 sept 2009 ? Zo iedereen tevreden nu :-)

voilà, en nu heb jij een ideale streefdatum voor de vernieuwing van je stuur ;-)

Link naar reactie

@Jeroen,

Stuur is besteld in London, moet herspoten worden en wordt gemonteerd direct na de 15 sept (tweede zit Felice). Met nieuwe veer en schokdemper, lagertjes en al wat kapot of versleten (rem enzo...) is of kan zijn. Dan moet hij er staan. Dan kan hij in twee breken en dump ik ze in de vaart op een speciale editie van de vaartlandrit. Hever goes vaartlandrit.

Gtz Pieter

Link naar reactie

De vrienden uit Boom, wilden een clubke opstarten en ook iets organiseren. Ik ga gewoon al eens informeren wat de mogelijkheden zijn in hun clublokaal. Hoeveel man er binnen kan en een italiaanse specialiteit met een glaasje wijn voor een prijzeke. Het ligt redelijk centraal, behalve voor de westfluten zoals ik. Het was toch de bedoeling iets in de winter te organiseren. Dan maar met de auto voor diegene die van ver komen. Ik kan een man of zes te slapen leggen in mijn begijnhuisje.

Alle voorstellen zijn natuurlijk welkom. Weet je iets, informeer een beetje en we zien wel de 26 e september.

Gtz allemaal.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...