Ga naar inhoud
Vespaforum.be

lager achteras vliegwielkant


wausje

Aanbevolen berichten

hallo

ik ben een beetje een domme jongen geweest,ben mijn blok aan het reviseren

van mijn gl 150 en nu heb ik mijn naaldlager van de schakebak kant eruit gemept

maar nu is er nergens aan dat lager te komen.

zijn er mensen die weten waar ik zo'n lager kan kopen

alvast bedankt

Link naar reactie

De naalden zelf zijn waarschijnlijk nog te vinden via internet (in Duitsland). Een paar dagen geleden heb ik daar nog een volledige lager zin staan voor een GS150 (dacht ik). Misschien komen de maten wel overeen.

Succes met je zoektocht, nero.

Link naar reactie

dacht dat het over bier ging. dju, weet niet van waar je bent maar hier in antwerpen weet ik een adres voor lagers allerhande in de korte wielenstraat. model meenemen of de exacte maten. ben de naam van de firma even kwijt

Link naar reactie

Ik heb wel eens een lastig te vinden lager gevonden bij TRUCAROUL. Deze zat in Antwerpen, maar is daar ondertussen niet meer. Hoofdhuis zit in WEVELGEM. En die bestaat zeker nog wel.

De meeste gewone lagers hebben ze gewoon op stock.

Ik zocht eens het rollement voor in de kerstboom van een GS160 Mk1. Hadden ze niet, maar hij zou zoeken. Enkele dagen later had hij via via het juiste rollement gevonden. Zat nog in een oud vergeeld plastic zakje, maar was inderdaad exact de juiste. Danny van Scootermarket was toen zelfs verbaasd en vroeg mij waar ik dat gevonden had ;-) Was toen niet goedkoop, maar ik was al lang blij dat ik het gevonden had.

trucaroul - Wevelgem

proberen zou ik zeggen.

Link naar reactie

bedankt voor de reacties

ben vandaag bij mij in de stad(den haag) bij een grote lagerzaak geweest

en ik liet het lager zien en ze begonnen te lachen als een boer met kiespijn

en ik ben nu wel het lager tegengekomen maar hij is out of stock http://www.scooterpartsdirect.com/cat.php?prod_id=692&cat_id=10&subcat_id=28&subsubcat_id=69&men_id=1

deze is het en heb ook losse naalden gevonden , ergens. maar ik kom het complete lagers verder nergens tegen

alvast bedankt

Link naar reactie

Die lagers zijn volgens mij wel te krijgen bij SKF. Ik dacht dat je kleine lager van de kerstboom had verdommeleerd.

Als je, zoals Josse zegt, de cijferreeks kunt weer vinden ben je al een hele stap verder. Of neem je lager mee naar een verkooppunt van SKF.

Misschien heeft Nico er ook nog wel nog liggen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

ik zit in holland

maar ik heb nu wel maten het lager is 41,5x28,5,x 8a10 en bij de skf zaak bij ons in de stad hebben ze vanmiddag nogmaals gekeken, maar zonder resultaat. zelfs niet in de boeken uit 1920 volgens mij.

ik blijf het proberen heb ook bij fag gekeken maar tot nu tor zonder resultaat

Link naar reactie

heb er normaal liggen

gr nico

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...