Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa GTV wat denken jullie van die vraagprijs?


ribbedebie

Aanbevolen berichten

@mgent volgens mij is dit geen GT60 want deze was volgens mij enkel in de grijze kleur te verkrijgen en dan zou volgens mij de verkoper ook over het unieke nr plaatje spreken

ik kan fout zijn natuurlijk hé

grtz sidvespa

Link naar reactie

Naar het schijnt is de produktie van de GTV inderdaad stilgezet (volgens een vriend van mij) voorlopig in de 125 cc versie en zou ook de 250 versie stilgezet worden. Aan de biedingen te zien zou dat wel kunnen kloppen. ik Ben deze morgen terug naar de verkoper geweest om te vragen als hij nu al verkocht is. Volgens hem is hij reeds gereserveerd voor 4500 euro. Ik ga morgen eens naar De pauw in Gent bellen en eens navraag doen over zo een GTS 125 in sienna kleur. Persoonlijk vindt ik hem echt knap in die kleur. Op de website van Vespa staat hij inderdaad nog te koop voor 4899 euro natuurlijk zonder de topcase en zonder de chroombeugels. Die blijkbaar samen ook 875 euro waard zijn.

Link naar reactie

De GTV 125 cc is inderdaad niet meer verkrijgbaar ! Hij staat ook niet meer op de prijslijst van Vespa. Mijn vriend heeft mij een mail gezonden met de laatste prijslijst. Deze prijslijst is geldig vanaf juni 2009 !!!! daarop staan de prijzen van de nieuwe LX 125 i.e en de S 125 i.e zijnde 3649 en 3849 euro. De GTS 125 i.e super moet dan weer 4399 euro kosten. De GTV 250 i.e blijft voorlopig toch nog op de prijslijst staan zijnde 5699 euro.

Link naar reactie

GTV is of was idd gelimiteerd blijkbaar. Die Sienna kleur is leuk en idd geen GT60. Bij sommige dealers nog in de showroom te zien, op stock verkrijgbaar doch blijkbaar niet meer te bestellen (voor de 125cc althans). 't is dus voor de rappe!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...