bluevespa Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 Nu ik terug de baan op kan, met een nieuwe Pinasco-kit, wil ik ook een nieuwe uitlaat steken, maar dit zorgt voor problemen met men 8"... Men vorige uitlaat was een polini: die was na 2 jaar rijden nog de helft zo dik als origineel, en is enkele keren bijgelast, omwille van een geringe grondspeling. Nu heb ik er gisteren een Sito+ ondergestoken, maar die raakt de grond al als ik tegen een 30km/h een 'flauwe' linkse bocht neem... Heeft er iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen te steken, met iets meer grondspeling, en zonder dat het te veel van de prestaties van de pinasco afdoet... Ge zou mijne God zijn (just for 2 minutes)... Link naar reactie
Gette Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 een originele motor eronder steken ipv ne px motor? en tegen 60km/h rondbollen? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 met wat geluk krijg je er een Leovinci onder ? zoiets dus: Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 hier nog zo'n nieuwe: http://cgi.ebay.de/NEU-Vespa-PX-Leo-Vince-Leo-Vinci-Sportauspuff-Auspuff-!_W0QQitemZ260416293239QQcmdZViewItemQQimsxZ20090525?IMSfp=TL090525146003r5299#ebayphotohosting Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2009 Nope da gaat hetzelfde geven als een polini: De diameter in het midden (aan de ophangbeugel) gaat te groot zijn. @ Gette: dan kan ik evengoed ne fiets pakken eh... Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 vrees dan dat je terug een polini zal moeten steken (of Simonini)- ofwel originele uitlaat - ofwel naar 10" zetten met da laatste kan je eender welke uitlaat steken, het typische karakter van je VNB is dan wel naar de haaien natuurlijk alhoewel vespapostino heeft zijn VNB ook naar 10" gebracht, niet slecht vind ik persoonlijk misschien hem eens vragen of hij daar tevreden over is ? Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2009 Ik vrees het ook... En 10"...forget it. Tis ni omda het gerief groter is, da het plezier hoger is Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 tja, liever ne grote plezante dan ne kleine ambetante ;-) Link naar reactie
Domi Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 yep yep, overzetten op 10 inch en dan 90/90/10 bandjes steken,die zijn een stuk lager dan de 3.50/10.. dan hang je zo tussen de 8 en de 10 inch in... hebben wij ook gedaan.. Domi. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 ai, seffes weet ie helemaal niet meer ;-) Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2009 Njet Njet Njet Het blijft op 8" Kben ondertussen mennen sito+ wa aan het vormgeven Op den duur is da genoeg ingeblutst om der gene last meer van te hebben. Maar de vraag achter een andere uitlaat met meer grondspeling blijft dus. Link naar reactie
nero Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 http://www.sip-scootershop.com/Products/24213500/Exhaust+SITO+Sport+Vespa+125150+58+VNAVNBVBAVBB.aspx Groetjes, nero. Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 en de chroomversie van de pînasco uitlaat? denk dat deze moet lukken gr nico Link naar reactie
Joene Geplaatst: 28 mei 2009 Delen Geplaatst: 28 mei 2009 http://www.sip-scootershop.com/Products/24213500/Exhaust+SITO+Sport+Vesp... 't is wel knap ja, maar past dat op een PX motor ? je kan da natuurlijk wel laten passen ... Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2009 Diene oude sito had ik ook al gezien, en ziet er wel ferm uit. Ik denk alleen dat da inderdaad nie plug en pray is onder een PX-motor... En de pinasco: heb ik ook al zitten denken, maar zou dat is eerst een beetje willen meten. Kzou het nogal zonde vinden om da geld erin te steken, eronder te hangen, en na 2 bochten alle chroom kwijt te zijn... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.