Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke uitlaat onder 8''?


bluevespa

Aanbevolen berichten

Nu ik terug de baan op kan, met een nieuwe Pinasco-kit, wil ik ook een nieuwe uitlaat steken, maar dit zorgt voor problemen met men 8"...

Men vorige uitlaat was een polini: die was na 2 jaar rijden nog de helft zo dik als origineel, en is enkele keren bijgelast, omwille van een geringe grondspeling.

Nu heb ik er gisteren een Sito+ ondergestoken, maar die raakt de grond al als ik tegen een 30km/h een 'flauwe' linkse bocht neem...

Heeft er iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen te steken, met iets meer grondspeling, en zonder dat het te veel van de prestaties van de pinasco afdoet...

Ge zou mijne God zijn (just for 2 minutes)...

Link naar reactie

vrees dan dat je terug een polini zal moeten steken (of Simonini)- ofwel originele uitlaat - ofwel naar 10" zetten

met da laatste kan je eender welke uitlaat steken, het typische karakter van je VNB is dan wel naar de haaien natuurlijk

alhoewel vespapostino heeft zijn VNB ook naar 10" gebracht, niet slecht vind ik persoonlijk

misschien hem eens vragen of hij daar tevreden over is ?

Link naar reactie

yep yep,

overzetten op 10 inch en dan 90/90/10 bandjes steken,die zijn een stuk lager dan de 3.50/10..

dan hang je zo tussen de 8 en de 10 inch in...

hebben wij ook gedaan..

Domi.

Link naar reactie

Njet Njet Njet :D Het blijft op 8"

Kben ondertussen mennen sito+ wa aan het vormgeven :) Op den duur is da genoeg ingeblutst om der gene last meer van te hebben.

Maar de vraag achter een andere uitlaat met meer grondspeling blijft dus.

Link naar reactie

en de chroomversie van de pînasco uitlaat?

denk dat deze moet lukken

gr nico

Link naar reactie

Diene oude sito had ik ook al gezien, en ziet er wel ferm uit. Ik denk alleen dat da inderdaad nie plug en pray is onder een PX-motor...

En de pinasco: heb ik ook al zitten denken, maar zou dat is eerst een beetje willen meten. Kzou het nogal zonde vinden om da geld erin te steken, eronder te hangen, en na 2 bochten alle chroom kwijt te zijn...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...