Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Handgreep versnellingen VBB 1965 uitéénhalen


Pieter1

Aanbevolen berichten

check eens met Jan Classicscooter (www.classicscooter.be)

99,99% kans dat hij het je zo kan verkopen

Link naar reactie

Mail verstuurd, merci voor de tip.

De rondrit zondag zal ik moeten missen :-(

Ik heb ook een andere gevonden maar deze is in twee stukken en Sam vond dat wat raar.. Kan die foto hier nu wel niet plaatsen, wel mailen...;

Link naar reactie

Handgreepschakelaar gevonden bij Jan. Hopelijk kan ik hem snel ophalen om hem in de juiste kleur te spuiten. Classicscooter in Limburg is dat dezelfde in Nieuwrode of...

Hopelijk moet ik niet te ver rijden op het op te halen

Bedankt allemaal.

Pieter

Link naar reactie

yep,yep,

dat komt van dezelfde,al denk ik dat het grootste gedeelte van stock in Nieuwrode zal liggen..

je kan morgen al bij hem terecht (vanaf ong 11u)

Domi.

Link naar reactie

dit stuk moet je niet spuiten hé

vgr nico

Link naar reactie

Ben erom geweest bij Jan (classicscooter), voor slechts 15 euro was ik geholpen. Aan de website te zien, dacht ik een hippe winkel te vinden...het is een charmante garage. Nu uit de reactie van nico en van Jan zou ik enkel de stang moeten vervangen en kan ik dat andere stukje terug gebruiken. Wat makkelijk zou zijn, want dan is het meteen in de juiste kleur...Iemand ervaring hoe je die twee uiteenhaalt. Op die foto hierboven zijn ze ook uitéén.

Bedankt, Pieter-die-nu-in-westerlo-had-moeten-zijn

Link naar reactie

Ja maar, dit wordt een klucht zenne :

1. Renorettro zegt dat ik niets dien te herspuiten, dus dat het zichtbare gedeelte kan gerecycleerd worden.

2. Jan van "classicscooter' zegt me dat een stang voor 3 of vier versnellingen gelijk is, dus te vervangen.

3. Sam had de delen niet uit elkaar gezien.

Is er eigenlijk iemand die het weet ?

Eigenlijk heb ik enkel de stang nodig en zou ik niets moeten herspuiten. Dus de vraag blijft, hoe haal je die uit elkaar..

Link naar reactie

ik heb het ook nog nooit uit elkaar gezien.

neem gewoon een busje zwarte lak en spuit dat zwart hé,

troubles opgelost..hoef je het nieuwe stuk niet uit elkaar te halen (als dat al gaat)

Link naar reactie

Dus, moet ik Jan van Classicscooter niet geloven en terug op zoek naar een nieuw stuk met vier nummerkes, zoals op de foto hierboven (al zie je ook niet als het over 4 versnellingen gaat}. Ik wacht nog op mail van hun, maar daar is het uit elkaar ????

Link naar reactie

dat vierde nummerke moet daar toch ni opstaan..

je kent de volgorde toch,eerste,tweede,derde,en dan vierde hé..

die buis blijft dezelfde,alleen staat er een vierke bij op

er rijden genoeg oldies rond die origineel 3 vitessen hadden maar nu ne moderne blok steken hebben met vier vitessen,en zelfs vijf vitessen nu..

Link naar reactie

Was dat een poging tot "gemene opmerking" bluevespa.

t zal dus allemaal wel lukken. Alleen had ik gehoopt het blauwe stuk (met VIER) cijferkes te kunnen recycleren, zodat ik niet op zoek moest naar verf. Maar idd in metaal kleur is dat ook niet lelijk.

Mercikes allemaal

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...