Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Kleuren


allogio

Aanbevolen berichten

beste,

Ik heb bij mijn vorige vespa ook naar gezocht..

-je kan met een 'ral' kleuren boekje, het kleur zoeken, ( dan moet het wel een bestaand kleur zijn, dat niet gemengd is)

-je kan daar een staaltje van nemen, ergens een klein stukje afpeuteren ofzo, daarmee kunnen ze het kleur achterhalen ( wel duur, hebben ze mij verteld)

Ik heb dat nooit laten doen, bij mij was het een gemengde verf, had wel een kleur gevonden dat er zeer goed op trok, maar ze zeiden mij dat al je voorbeeld met een lakstift iets corrigeert, dat je als je niet het exacte kleur hebt, dat wel opvalt, wat er van waar is weet ik niet...

GRTZZ & BEATZZ

Link naar reactie

Ga naar den auto 5 met je vespa. Vraag aan de (vriendelijke) uitbater of je een paar motip lakstiften mee naar buiten mag nemen om de kleur te controleren (steeds bij daglicht doen!). Als je de juiste kleur vind (of die dat er het beste op trekt) koop je de stift of neem je dezelfde ralkleur om een spuitbus te bestellen. Normaal hebben die mensen ook een kleurenkaart liggen.

Succes:), nero.

Link naar reactie

er zijn ook carrosiers die een kleurenscanner hebben, die zouden dan zo goed als exact de kleur kunnen definiƫren en dus kunnen namaken

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...