Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe aanwinst Vespa GTR125


smitspieterke

Aanbevolen berichten

eindelijk heb ik eens tijd mijn nieuwe aanwinst op het forum te posten.

Het is een gtr 125 uit vermoedelijk 1971.

stond een week geleden op 2de hands te koop en heb onmiddellijk gebeld voor een afspraak en de px was net de dag ervoor verkocht dus alles kwam net mooi uit.

De Vespa is volledig gereviseerd vorig jaar door De Pauw in Gent en heeft een 800 km achter de rug.Ook bij de eerste 500km is de ontsteking verzet zodat er een rijker verbruik is en na 500 km is hij terug binnen geweest om alles terug te regelen naar de nodige regelingen.

Er zit een 177dr onder met een expansiepijpke en natuurlijk de carbu is een 24/24 d'el orto.

Heb de originele cylinder en piston meegekregen en is zo te zien ook nog in heel goede staat. Maar natuurlijk blijft de 177 eronder zitten want dit rijd toch wel een pak leuker.

Nu heb ik nog wel enkel vraagjes naar jullie toe.

Waar vind ik het framenr op de vespa?

Daar er op het roze formulier 1961 staat als datum eerste inschrijving maar de verkoper vertelde me dat dit een typfout was en dat het 1971 moest zijn.

Welke accesoires kunnen hier allemaal op? die van een sprint? gtr uiteraard maar welke nog? het is voornamelijk voor valbaarjes daar de paint echt heel mooi gedaan is.

Kan er iemand me aub een mailtje sturen hoe ik foto's op het forum zet want heb al eens de zoekfunctie ervoor gebruikt maar kom er niet uit.

Zodra ik dit weet post ik d rest van de foto's en kunnen jullie mijn nieuwe wespje aanschouwen.

mvg Pieter

Link naar reactie

daar zou ik dus beslist mee naar de customshow komen !

mooie wesp en is van frame zeer verwant met ts alleen heb jij een opbergvakje in de linker bil, reservewiel achter beenschild en ander achterlicht

Link naar reactie

ah oei moet toch nog eens gaan zien naar het voorzetsel voor de cijfertjes want zou ook nen 125gt kunnen zijn uit 1961.

tis dat de verkoper ervan overtuigd was dat het een gtr125 was uit 1971 dat ik daarnaar gaan kijken ben maar als ik mijn cijferkes van mijn roos formulier bij een gt125 zet dan kom ik idd ook uit. Dus ga toch morgen eens gaan zien naar het frame.

Stom dat er op het roze formulier enkel de 6cijferkes staan he.

Link naar reactie

Mijn GLx komt uit 1953 - een foutje van de RDW; soms zijn ze gewoon niet helemaal wakker. Het kan ook zijn dat iemand die hem in de jaren 80 registreerde er 10 jaar bijgesprokkeld heeft om minder balsting te hoeven betalen.

Link naar reactie
daar zou ik dus beslist mee naar de customshow komen !

mooie wesp en is van frame zeer verwant met ts alleen heb jij een opbergvakje in de linker bil, reservewiel achter beenschild en ander achterlicht

Maar om die daar dan zo tentoon te stellen binnen weet ik nog zo niet want ken er niet echt veel volk en kan allezinds geen gezichten op forumnamen plakken. maar als het goed weer is is de kans groot dat ik ermee tot daar komen. Mits een heel goed slot.

Link naar reactie
Mijn GLx komt uit 1953 - een foutje van de RDW; soms zijn ze gewoon niet helemaal wakker. Het kan ook zijn dat iemand die hem in de jaren 80 registreerde er 10 jaar bijgesprokkeld heeft om minder balsting te hoeven betalen.

in België heeft dat geen zin vermits je geen belastingen betaalt op vespas.

Er zal wel iemand met de papieren geknoeid hebben, waarom is niet duidelijk, maar laat dit vooral de pret niet bederven

deze zou ik dus op de custom show zetten hoor, staat hij veilig en je mag er gratis in, inschrijven die handel

Link naar reactie

Het is zoveel makkelijker dan jij aan het klooien bent, dat je er volgens mij gewoon overheen kijkt. Of je kunt niet zo goed begrijpend lezen...

In stappen:

1. Klik op: http://picasaweb.google.be/smitspieterke/IphoneFoto#

2. Klik op een thumbnail.

3. Klik met rechts op de foto.

4. Kies 'Copy Image Location' (of de Nederlandse vertaling ervan).

5. Ga naar het forum.

6. Typ in je bericht +%20doe%20dan%20CTRL+V%20(of%20Appeltje+V%20op%20de%20Mac)%20+

7. Dan krijg je te zien in je berichtvenster:

[img=http://lh6.ggpht.com/_8I4Fjqi1fMg/Sa20Xi4W30I/AAAAAAAAABU/u9lbe2KpUpc/vandalisme%201252.JPG]

Let op dat je netjes b]%20voor%20het%20plaatje%20en%20[b] ma het plaatje getyped hebt.

8. Als je je bericht verstuurd wordt dat:

vandalisme%201252.JPG

Heeej: alleen de rechterbil heeft een sierstrip; op het voorspatbord en de linkerbil missen ze!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...