Ga naar inhoud
Vespaforum.be

welke vorm van stuur sprint?


steven1

Aanbevolen berichten

Heeft hier iemand kennis van sprint veloce

1 ik weet een sprint veloce staan waarvan het stuur met koplamp rond is, maar heb een vraag of er ook een sleutelslotje standaard in verwerkt is (bij deze dus wel)

En hier boven het slotje is ook nog een rubber afdekplaatje voorzien, dus 3 gaten in voorzien in het stuur!

(dus km teller, contactslotje en erboven het rubber afdekplaatje)

Zou dit een rally stuur kunnen zijn? of was dit toen standaard voor een sprint?

alvast veel dank

Link naar reactie

bij mij weten geen sleutel bij een SV.

wel bij een rally.

misschien is het een rally?

Link naar reactie

'Misschien' een Duitse/Spaanse versie...?

Ik weet dat sommige Duitse versies een pinkerschakelaar aan het linker handvat op de schakelhendel hadden, eerst in opbouw, en latere versies zelfs een specifiek gegoten linker schakelhendel met specifieke schakelaar met sleutelcontact...

Link naar reactie

Het is een vespa sprint volgens de chassis en chassis nummer, dit is de foto (wel met gsm getrokken en slechte kwaliteit.

Zou het toch een rally stuur zijn? en is deze voor de rest identiek dezelfde als een sprint stuur? dan kan zou ik dat gat laten dichtlassen of ruilen met een echt sprint stuur! iemand hier?

stuur.jpg

Link naar reactie

in een Sprintstuur is er een zeskantvorm ingegoten waar het logo inpast op de plaats waar het contactslot zit bij jou. Als er onder/rond dat contactslot ook een zeskantvorm zit, dan is dat een gewoon Sprint-stuur waar iemand nadien een contactslot in heeft gemonteerd... Zoniet is het inderdaad waarschijnlijk een Rally-stuur...

Link naar reactie

of een sprintvstuur met een slot van een rally,dit kan ook

Link naar reactie

Inderdaad het zou gegarandeerd een sprint stuur zijn. Met nadien een contact slot in gemonteerd, waarschijnlijk een rally slotje zoals renoretro zegt!

Zou begod niet weten waarom er hier da slot in gezet is daar hij van italiƫ komt.

Heeft iemand een foto van zijn sprint stuur voor een voorbeeld voor mij?

MVG steven

Link naar reactie
  • 4 maanden later...

ik heb een sprint veloce uit italie zelf meegebracht, ook zelfde slotje van voor en een handschoenenkastje lijk de rally

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...