Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aankoop VLN ?


lord of de scoot

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Vespa (heb er nog geen ) en het feit dat ik een beetje kan sleutelen

mocht er wat werk aan zijn...

En hier komt het;

Men stelt me een VLN2 sprint 125 van 26/10/1972 voor. Niet direct wat ik zoek maar ja; zo een kans krijg je geen 2 keer dus wil ik wel jullie mening ! Wink

Hij ligt uit elkaar, de motor is los, de kas is gezond, niet meer gereden sinds 1991, 2 pinkers ontbreken,

de banden zijn verduurd...tot hier alles goed Cool

Maar hij heeft franse papieren ( ACMA ? )en ik moet hem in Frankrijk gaan halen ongeveer 380 km van hier (ik heb een camionette)

De vespa moet 500 euro kosten... Shocked

Nu is het aan jullie Grin

Bedankt voor de hulp

GRTZ Michel

Link naar reactie
ne sprint met pinkers?

Die wesp is van zijn de gestorven nonkel van de huidige eigenaar geweest dus van 1ste eigenaar mag men zeggen...Hij is zelf aan de restauratie begonnen maar het is zijn ding niet.Ik vermoed dus dat die eerste eigenaar al redelijk oud was en mischien

pinkers bijgeplaatst ???

Ook staat de wesp niet te koop maar die mens is te weten gekomen dat ik eene zocht via een foto forum over tractor's...

Link naar reactie
Ik ga hem wss zondag 15.02 halen in Frankrijk. Moet ik iets aangeven aan de grens

of hoe gebeurt dit ?

Yoehoe! De grenzen in Europa zijn al een "paar" jaar weggevallen, evenals de tolhuisjes. :))

Je mag gewoon de grens over. Nadien moet je wel passeren bij een douanekantoor in je buurt om hem te laten dedouaneren. Daarna kan je naar je verzekeringsmakelaar en de DIV om je voertuig te laten inschrijven.

ps: zorg eerst dat je papieren in orde zijn voor je begint kosten te doen, zo speel je op zeker.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Bedankt Nero,

En weet iemand hoeveel geld ik moet meenemen naar het douanekantoor ?

Aankoopprijs is 500 eurokes.

Als ik me niet niet vergis 30 cent (administratiekosten). Vrij verkeer van goederen?

Groetjes, nero.

Tot de invoer van de computer bij de douane in Genk was het 10 cent. Nu 500% duurder omdat het klaar uit de printer komt, nl. 50 centjes ;)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...