Cult Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 Korte vraag... Als ik een andere uitlaat steek onder de PX,moet ik dan ook beginnen met andere sproeiers en dergelijke?? Thx Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 in de meeste gevallen wel, afhankelijk welk soort uitlaat je neemt Link naar reactie
Cult Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 dacht het wel... http://vintagescooters.free.fr/tuning/p ... xhaust.htm hier een test van verschillende modellekes... Bij de Sito Plus,ook al andere sproeiers nodig? Of enkel bij die andere?? Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 die test is wel gedaan met een malossi cilinder, andere carbu en reedvalve dus niet echt vergelijkbaar met een standaard Link naar reactie
fajes Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 bij sito plus kan je soms ook best al een maatje groter steken. Link naar reactie
Cult Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 ok thx people Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 Cult, bij mijne 150cc zijn de sproeiers ook aangepast na het plaatsen van een sito+. Ik ben wel heel content van die verandering, met dank aan Jan Classicscooter. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 8 januari 2009 Delen Geplaatst: 8 januari 2009 weet je welke main jet er nu in zit ? met sito plus zou ik dan beginnen met maat +2 wat je sproeier betreft (BV 98 moet dan 100 worden) Link naar reactie
Cult Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2009 ik ken niks van die "tuning"termen mensen... Sorry Joene...MOEST ik dat ooit doen,zal ik het wel laten doen bij iemand dat er iets van kent,de Jan dan bv... Thx Link naar reactie
Joene Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 ik ken niks van die "tuning"termen mensen...Sorry Joene...MOEST ik dat ooit doen,zal ik het wel laten doen bij iemand dat er iets van kent,de Jan dan bv... Thx een sproeier veranderen is echt poepsimpel hoor. wellicht komt het aan bod tijdens jullie VCA sleuteldag ? Link naar reactie
kurt007 Geplaatst: 9 januari 2009 Delen Geplaatst: 9 januari 2009 Joene, ik weet niet wat Jan van sproeier heeft gestoken. Ik ben technisch aangelegd, maar dat wist je al, hehe. Als ge niet zeker bent, kunt ge toch altijd bij Jan of GLrode terecht voor info. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 ik heb onder mijn px200e een sito+ gestoken, zonder verdere aanpassingen aan de carburator. Bolt perfect. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 ik heb onder mijn px200e een sito+ gestoken, zonder verdere aanpassingen aan de carburator. Bolt perfect. dit bewijst nog maar eens dat sproeiers geen exacte wetenschap zijn. Ik zou, als ik u was, toch mijn bougie in de gaten houden of deze niet te licht wordt. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 Ik heb er momenteel een NGK IRIDIUM IX BR9EIX in steken. Tot nu toe geen problemen gehad. Deze komt overeen met een NGK 9ES. Link naar reactie
michiel200 Geplaatst: 13 januari 2009 Delen Geplaatst: 13 januari 2009 Heb een paar jaar met mijn P200 met een JL gereden. Met een 122 sproeier. Liep goed, sneller optrekken en 5 km meer topsnelheid. Maar wel stuk meer herrie. Daarom weer standaardpot eronder. Relaxer. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.