Ga naar inhoud
Vespaforum.be

leovinci 4 road GTS 125


kirstenGTS

Aanbevolen berichten

Kan er me iemand vertellen wat ze bedoelen met laatste zinnetje?

Stainless leo vinci exhaust for the new injection GTS and GTV 125 scooter

please not the short down pipe with the sensor built in does not come with this pipe

Is er verschil tussen uitlaten als hij in belgië €340 kost en in Engeland €225?(Inclusief verzendingskosten) Vraag me dus af of modellen hier met soort van sensor zijn??

Link naar reactie

please not the short down pipe with the sensor built in does not come with this pipe

denk dat ze iets bedoelen in de zin van: "gelieve er rekening mee te houden dat het kort stuk uitlaat met de ingebouwde sensor niet meegeleverd wordt"

er zal maw wat geknutseld moeten worden

mvg pete

Link naar reactie

"... for the new injection GTS 125 ...". Kan het reeds een uitlaat zijn voor de nieuwe injectie-GTS 125 die volgend jaar op de markt komt, en die de 'oude' GTS gaat vervangen??? Dat verklaart ook die 'sensor', die de huidige niet heeft, maar de nieuwe wel zal hebben, net zoals de 250 en 300cc-modellen. Toch maar beter eens verifieren over welke generatie GTS het precies gaat.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Ik heb voor men gts125 leovinci 200 euro betaald bij legend bike in wauthier braine. Die sensorstoestanden zeggen mij niks.

Maar zowieso is het estetisch gezien en kwa sound,een superpijp en past perfect.

Wel je batterij afkoppelen bij de installatie.

Thanks PW voor de goede raad.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...

Dat geluid zal wel normaal zijn. Welke gaatjes bedoel je? Die op de plaat achter je demper? Hoe hangt ie dan op?

Dat afkoppelen van de batterij is naar het schijnt om u 'computer' te resetten zodat hij zich zou aanpassen aan de nieuwe flow van de uitlaat...

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
& is de montage makkelijk zelf te doen? Want met die sensor toestanden ben ik niet mee .. :-p Is het ook nodig om de vario rolletjes te veranderen of maakt dit niet veel uit ?

Ik zou hem via easyparts willen bestellen .

Alvast bedankt !

hey Mitch, ik zou graag een 'prutske' bestellen via Easyparts maar kom belange niet aan de 'gratis verzending'. Ik kan nog wel even wachten want zou het dubbele betalen met verzending erbij. Mocht het mee kunnen besteld worden = leuk. DOch van welke streek ben je?

Link naar reactie

Mmm, oooo, ik ben van veel verder maar ons kantoor ligt in Schoten (en eigenlijk dichter bij Merksem - Metropoolstraat) dus als je een bestelling doet en je ziet het zitten mij te contacteren voor dat extraatje = graag... Nu al merciekes!

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ciao vespisti,

Heb sinds enkele weken mijn GTS 300 en ben er supercontent van, ben wel nieuwsgierig voor zo een Leovince 4 road. Hoor er vanalles over, maar hoe zit dat nu echt?

Is het nu enkel voor de looks en het geluid, of ga je hiermee echt sneller optrekken of rijden?

Kan iemand met een 300 en met zo een 4 road me zeggen hoe dit rijd?

grazie

Link naar reactie

Ik heb er één op mijn gts 250 en ik moet zeggen het is geweldig. Ik heb hem laten plaatsen Nadat de originele uitlaat was geroest. Hij gaat er niet sneller door rijden maar de acceleratie gaat wel vlotter, even aan de gashendel draaien en voor je het weet zit je binnen de paar seconden over de 80km p.uur.

De sound is ook dieper,maar toch niet storend.

Greets

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...