Ga naar inhoud
Vespaforum.be

veren koppeling


nero

Aanbevolen berichten

steek ze in de midden,ze zullen zich wel een baan vinden.

heeft geen belang neroke.

Link naar reactie

lol,er zijn er hier nog ze en zeker met nog meer kennis.

ik kan mensen dan ook maar proberen te helpen met de kennis die ik heb.

Natuurlijk ben ik niet zo geboren lol,nee vooral veel luisteren naar wat mensen zeggen of tonen en zeker naar de oudere generatie,en al doende leert men,en dat geld voor iedereen!

Natuurlijk heeft niet iedereen de kans gekregen,ik heb nu eenmaal een brommer en motorachtig familie verleden,al van mijn 6de op een bromfiets(je) met versnellingen op cicuit en op mijn 12 mijn eerste eigen revisie in 1988,een flandria penny lol.

Natuurlijk onder toezicht van mijn pa.

Heb daar nog leuke foto's van dit brommertje,dat ik toen al tune-de lol.

Ik zal eens zien of ik die foto kan posten,mijn scanner is naar de..maar ik zal proberen er een foto van te nemen.

Heb zelfs nog een een volledig blok van een suzuki ER opengezaagt (zalige brommer),zelfs de cilinder ook en dan nog met de handzaag!

Het carter heb ik dan deels stukken uitgehaald en op de krukas dan een motortje geplaatst van een spit,(oven) dat draaide traag en dan zag je de werking van de zuiger heel mooi,was toen 11 jaar.

Ja bromfietsen lagen hier vroeger voor te grijpen.

Mijn pa had wekelijks brommers en moto's mee van een grote ijzerhandel in deerlijk (Casier).

Die kon je toen kopen voor 200bfr,als men goed gekend was lol

Moest men dan de vespa's beter kennen hé... ,denk dat er daar 1000den gesneuveld zijn in de pers.snik snik

Swat ik laat het hierbij...

Vgr nico

Link naar reactie
al van mijn 6de op een bromfiets(je)

Vgr nico

Daar kan ik me ook nog in terug vinden! k heb in het verleden wel al meerdere scooterjes en brommertjes gahad, zo werd me de werking van de motor duidelijker en duidelijker... ookal ware dat Honda en peugeot brommers...

Enja dan nu ondertussen 4 verschillende vespa type's gehad en als je eenmaal de werking door hebt , gaat het wel vlotjes :D

enja , aldoende leert men... ookal weet ik nog niet 1/5e van andere hier opt forum toch lukt het keer op keer men wespjes goed te laten bollen. mits veel zoekwerk en proberen maar het lukt en da is wa teld!! veel luisteren naar mense die er iets van weten , en zelf op onderzoek gaan zijn de beste manieren om het te leren!!

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...